Vraag

Reclamevrij mailen

• 8 April 2020
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb de suggestie al een paar maanden geleden op de feedback pagina maar hier kan ik hem niet meer terug vinden…...

Als je nu een bericht/ mail/ bevestiging krijgt in de emailbox dan is deze versiert met de logo's en links naar mww met termen als je hulp nodig hebt klik hier en een aanhef: beste peter je hebt een bericht ontvangen….

Allemaal heel erg leuk maar als je deze wilt beantwoorden dan kan je eerst al deze spam eraf halen want ookal ben ik eigenaar, ik ben niet de enigste die mails beantwoord en wat heeft een klant ermee te maken dat mijn website via mww loopt met de daarbij behorende logo's en links naar de vraagbaken waar ik informatie kan vinden, mijn klanten hebben hier niks aan.

Ik heb destijds diverse keren gemaild met voorbeelden en zoals gezegd het in de suggesties geplaatst maar deze kan ik niet meer vinden (of is zelfs verwijderd) dit terwijl ik betaal voor een reclame vrije webshop maar als je een klant terug wilt mailen dan ben je eerst een paar minuten bezig met de email verzendklaar te maken met alles verwijderen waar de klant niks mee (te maken) heeft.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Peter, 

Wij sturen naar jou notificaties om je op de hoogte te houden over bijvoorbeeld nieuwe orders of nieuwe contactberichten. Ik zou hier ook niet op reageren, dit zijn namelijk de berichten die wij je sturen. Je kunt het beste reageren op contactberichten via https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/contact

Wat betreft jouw ingediende suggestie, weet je toevallig nog hoe je die hebt genoemd? Ik ga uitzoeken of deze inderdaad is verwijderd en waarom dat dan het geval is. 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Ebbe,

Dit zal waarschijnlijk ongeveer dezelfde titel zijn geweest, dit is denk ik al een half jaar geleden geweest.

Ik heb net gekeken via de berichtenoptie maar is het (pas) aangepast dat je deze reactie opties hebt gekregen? Ik gebruik dit eigenlijk nooit en kijk er nooit naar maar heb voorheen vaak genoeg hiernaar gezocht. Ik heb toen ook met diverse helpdesk medewerkers hiernaar gekeken, de mails moeten doorsturen zoals ze aankomen en weet dat er meerdere mensen hierop reageerde welke er ook op gestemd hadden dus of ik vergis me heel erg en de helpdesk medewerkers ook of dit is een update geweest en aangezien ik (omdat het eerder nooit kon) heb er nooit meer naar gekeken en ben nu met oude koeien bezig…..

In ieder geval gaan we eens kijken hoe we dit gaan regelen aangezien hiervoor een emailadres ingesteld moet worden. Gelijk maar eens kijken hoe we de mails op hd kunnen opslaan want de 2gb raakt steeds sneller vol…..

Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Peter,

Nee, dit is geen recente update geweest. Ik ga dit doorgeven bij Support, zodat dit ook helemaal duidelijk is. Ik ben blij dat je de vraag hier nog eens hebt gesteld:thumbsup:
Laat het weten als je nog ergens hulp bij kunt gebruiken. 

Succes! 

Reageer