Ik heb de suggestie al een paar maanden geleden op de feedback pagina maar hier kan ik hem niet meer terug vinden…...
Als je nu een bericht/ mail/ bevestiging krijgt in de emailbox dan is deze versiert met de logo's en links naar mww met termen als je hulp nodig hebt klik hier en een aanhef: beste peter je hebt een bericht ontvangen….
Allemaal heel erg leuk maar als je deze wilt beantwoorden dan kan je eerst al deze spam eraf halen want ookal ben ik eigenaar, ik ben niet de enigste die mails beantwoord en wat heeft een klant ermee te maken dat mijn website via mww loopt met de daarbij behorende logo's en links naar de vraagbaken waar ik informatie kan vinden, mijn klanten hebben hier niks aan.
Ik heb destijds diverse keren gemaild met voorbeelden en zoals gezegd het in de suggesties geplaatst maar deze kan ik niet meer vinden (of is zelfs verwijderd) dit terwijl ik betaal voor een reclame vrije webshop maar als je een klant terug wilt mailen dan ben je eerst een paar minuten bezig met de email verzendklaar te maken met alles verwijderen waar de klant niks mee (te maken) heeft.