Vraag

emails na bestelling

  • 15 september 2020
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Badge

Na het bevestigen van de bestelling wordt er een mail gestuurd naar de winkelier…

Maar de besteller krijgt geen email , maar staat nochtans op scherm dat er een mail is verstuurd…

Wie heeft hier een oplossing voor….

Thanks


3 reacties

Badge

In de testomgeving had ik steeds mijn emailadres ingevuld (zelfde als van de webshop)

Blijkbaar kwam dan de email niet toe...Wanneer ik het naar mijn gmail account stuurde

lukte het wel ??? eigenaardig ???

Reputatie 2
Badge +1

Wat @powerfulproducts.nl zegt, daarnaast komt het ook weleens voor dat de bevestigingsmail verdwijnt in de spamfolder of de map ongewenste mail. Je zou de klant kunnen vragen om te kijken of dit het geval is.

Reputatie 4
Badge +2

Na het bevestigen van de bestelling wordt er een mail gestuurd naar de winkelier…

Maar de besteller krijgt geen email , maar staat nochtans op scherm dat er een mail is verstuurd…

Wie heeft hier een oplossing voor….

Thanks

Komt wel eens voor dat het een foutief email is. Dat zou je samen met de klant kunnen controleren

Reageer