Welke verbeteringen zijn nog mogelijk?

• 12 april 2020
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Deze webshop (www.huidenenvachten.eu) is al een tijdje in de lucht, en eigenlijk qua vormgeving al die tijd grotendeels onveranderd. En de webshop loopt ook best goed.

Nu kun je natuurlijk zeggen; never change a winning team, maar het kan natuurlijk zijn dat ik na zo'n tijd ook blind (of slechtziend 😉 ben geworden voor foutjes/onhandigheidjes op de site. 

Dus ik ben benieuwd of jullie nog verbeteringen zien die deze webshop kan gebruiken! 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Never change a winning team inderdaad, maar voer zo af en toe wel wat wijzigingen door. Dat kan al zijn door het toevoegen van nieuwe producten of het wijzigen van afbeeldingen. Dit vindt Google fijn en ziet jouw shop als relevant. Verder zit jouw shop heel goed in elkaar. Ik ben vooral fan van je footer! Als we dan toch iets moeten zeggen, kun je eens kijken of je de afbeelding + tekst die je boven de pagina's hebt staan wat minder hoog kunt maken. Dan zien je klanten sneller je producten. Vooral op de homepagina kan dat interessant zijn. 

Verder vooral zo doorgaan:muscle:

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

wat me opvalt is dat de url anders is dan de shop naam: https://www.huidenenvachten.eu/ versus Heartline. Dit is een beetje verwarrend wellicht. Verder wordt er in de header “gevochten” om mijn aandacht door allerlei afbeeldingen en teksten. Top zijn de 1190 reviews. De footer is geweldig  en die zal zeker SEO technisch zijn werk heel goed doen. Overall vind ik dat de shop niet rustig is vormgegeven, erg veel tekst, buttons, prijzen, kleuren etc.  zie Veel kleuren, buttons etc Maar, blijkbaar werkt het wel voor jouw klantenkring. Zelf houd ik van wat rustiger vormgegeven shops met minder afleiding.

Succes

Reputatie 1
Badge

Bedankt beide, daar heb ik zeker wat aan!

Ik ga kijken waar ik de webshop nog rustiger kan maken. Dat zijn van die dingen waar ik zelf al wat immuun voor ben geworden. Voor mij ging het natuurlijk geleidelijk, en er kwam steeds 1 tekstje/kleurtje bij. Voor je t weet ben je jezelf aan het overschreeuwen ;)

Reageer