Vraag

Graag ontvang ik feedback en tips voor mijn webshop www.MeteenN.nl

• 1 November 2021
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Hallo, 

Graag zou ik  wat eerlijke en opbouwende feedback willen op mijn webshop www.MeteenN.nl . Ik ben er uren mee bezig geweest en vind het erg moeilijk. Zo lukt het me niet om de homepage fatsoenlijk in te stellen. Ik zou daar geen productfotos willen van producten die ik het laatste heb toegevoegd, maar dat gebeurt nu dus wel.. 

En zo zijn er nog wel meer dingetjes waar ik tegenaan loop. Wie o wie helpt me verder op weg?

Groet, 

Marieken 

www.MeteenN.nl

5 reacties

Reputatie 2
Badge

Hallo Marieken,

De site ziet er al leuk uit, vrolijk met de achtergrond en de okergele kleur.

Bij Instellingen - Modules - Laatst geplaatste artikelen kun je instellen of je op de home pagina wel/ of geen laatst geplaatste artikelen wilt. Ook kun je daar kiezen voor bijvoorbeeld laatst bewerkte artikelen, ipv laatst geplaatste artikelen.

Ik heb dit zelf op ‘nee’ staan, en plaats zo nu en dan zelf artikelen op de homepagina. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld een aantal kerstartikelen die ik wil uitlichten.

Misschien is het ook leuk om er een paar pagina-brede sfeerfoto’s te plaatsen, als een soort van etalage.

Heel veel succes!

Badge

Dank je wel Annet! Ik heb het meteen toegepast! 

Nu nog kijken hoe ik de goede foto,s kan linken op de homepage. 

Reputatie 2
Badge

Bij ‘afbeeldingen’ kun je foto’s toevoegen aan de “achterkant”. In de bijgevoegde  foto’s kun je zien waar je foto’s aan de pagina toevoegd en waar je een link aan de foto kunt toevoegen.

bij een link toevoegen moet je de foto selecteren en dan deze optie kiezen.

Badge

O super Annet! Nu eerst netflix en morgen werken, ik ga er morgenavond mee aan de slag! 

Hi!

Ik heb even gekeken, het ziet er vrolijk uit dat nodigt wel uit om te gaan snuffelen. Wat mij opvalt is dat je erg veel producten hebt, veel subpagina’s met producten ik dacht in eerste instantie dat het een babywinkel was maar zie ook woonaccessoires staan etc. Het is voor klanten ook erg leuk om het gezicht erachter te zien, of een kleine introductie over jezelf, je maakt handgemaakte artikelen laat dan vooral zien wie ze maakt! (Over ons/over mij) 

en nog 1 - bij de gepersonaliseerde mondkapjes is de afbeelding een stukje stof en een liniaaltje… een eindproduct maakt gretiger tot koop want je je kunt je meteen inbeelden hoe het je zal staan, met een stukje stof moeten je hersenen teveel nadenken over het eindresultaat en dat betekent meestal; doorscrollen. 

Maar je hebt er wel een feestje van gemaakt! vind het er leuk uitzien, heel veel succes van een mede beginner x

Reageer