Beantwoord

feedback webshop

• 4 April 2020
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Hallo, mijn naam is Lisette.

sinds 9/10 maanden heb ik deze webshop, ik heb hier nog niks verkocht, dit is een proef want ik wil graag een betaalde webshop Maar als deze niet werkt weet ik het ook niet. Ik weet dat er nog te weinig producten op staan maar die ben ik aan het maken. en dat mijn productfoto’s niet goed zijn dat klopt ook maar wat is er nog meer mis? Mijn homepagina vind ik zelf best goed.

kunnen jullie mij helpen met advies/tips https://lisettedesigns.myonline.store/

icon

Beste antwoord door itverlichting 4 April 2020, 18:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Lisette,

Je website ziet er opgeruimd uit, misschien iets meer info op de home page, verder staat het netjes als alle foto’s van de artikelen even groot zijn.

Bekend en gevonden worden is iets dat duurt even, daarvoor heb ik toen ook een Facebook pagina gemaakt en lid geworden van in mijn geval bij wooninrichting sites op facebook.

Daarnaast zet ik ook foto’s op Pinterest.

Veel succes.

Hoi Lisette, 

Ik zou wat meer info op de home pagina zetten. En de lettertypes in dezelfde stijl houden, het lettertype wat je nu gebruikt in de productfoto’s is naar mijn mening wat druk, en past niet helemaal bij de uitstraling van je home pagina. 

Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt. 

Veel plezier met het maken van je producten. 

Reputatie 1
Badge

Hoi Lisette, 

Mooie duidelijke foto’s gebruik je op de homepage. Die springen er echt uit! Wellicht kun je bij de producten zelf nog meer verschillende foto's plaatsen zodat de producten van alle kanten goed bekeken kunnen worden. Omdat je je focust op een klein aantal producten, is het mooi als je ook voldoende informatie bij kan plaatsen; de afmetingen heb je al, maar ga ook eens na waar je potentiële klanten nog meer in geïnteresseerd zouden kunnen zijn? Zoals het type stof, de gebruikte kleuren, welke techniek heb je gebruikt, de lengte van de franjes. Ik noem maar wat, ik ben zelf geen fervent sjaal- of tasdrager ;)

Het lettertype dat je gebruikt past goed bij de stijl van je winkel, echter het is wat minder prettig leesbaar. Dat kan persoonlijk zijn hoor! Voor mij is het de combinatie tussen het gebruik van een ‘narrow’ (smal) lettertype, lagere contrast tussen achtergrond en letters, en relatief kleine lettergrootte. 

Succes met het verder opzetten van je webshop!

Reageer