Vraag

Feedback op webshop Nanaa's Online Conceptstore, wat vinden jullie van mijn webshop?

• 14 juli 2020
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Beste allen,

Ik heb sinds 2014 een webshop bij MWW. In de afgelopen jaren is er e.e.a. gewijzigd, maar ik ben sinds 2019 content met mijn assortiment en de richting die ik op ben gegaan. Ik run de webshop naast werkzaamheden als zelfstandig ontwerper en nog een parttime baan. Dus het is voor mij op het moment meer een uit de hand gelopen hobby. :wink:

Ik zou er wel graag wat meer uit gaan halen, en ik ben dus erg benieuwd of jullie nog feedback hebben op mijn shop. Ik heb zelf weer een heel lijstje gemaakt om mee aan de slag te gaan in mijn vakantie (een webshop is nooit écht af :sweat_smile:), maar altijd goed om een frisse blik te krijgen. 

Mijn shop vind je hier: Nanaa's Online Conceptstore
Ik verkoop woonaccessoires, interieursets (combinatie van accessoires die goed bij elkaar passen - handig als je zelf niet zo goed bent in styling en/of je iemand een leuk cadeau wilt geven), mode accessoires en stationery. 

Dank alvast!

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Nog niemand? :sweat_smile::blush:

Reputatie 7
Badge +4

Wat wil je met zo'n shop:sweat_smile: Complimenten hoor! Ik vind je shop er echt heel erg mooi uitzien! Je hebt volgens mij alle mogelijkheden binnen MWW benut, en ook nog erg goed:clap: 

Sommige zullen kunnen zeggen dat ze sfeerbeelden missen, deze zie je pas als je scrolt. Ik weet niet of dat bij jou nodig is. Je zou het eens kunnen overwegen. 

Je pagina happy customers is een goed idee (ook voor andere). Laten zien dat en hoe het in het '’echt'’ wordt gebruikt is erg waardevol. Zou mooi zijn als dat bijvoorbeeld met een Instagram feed automatisch getoond kan worden (stem→ https://feedback.mijnwebwinkel.nl/251

Ik heb 2 tips voor je:

1. In de footer heb je staan dat klanten via Whatsapp contact kunnen opnemen. Je kunt het telefoonnummer of een woord klikbaar maken zodat klanten meteen kunnen appen met je. De instructie voor WhatsApp klik en chat en hier de instructie voor het klikbaar maken (om te bellen) van een telefoonnummer.
  2. Op de pagina FAQ heb je handig gebruik gemaakt van interne links. Alleen je maakt ook gebruik van een sticky navigatiemenu. Hierdoor valt het navigatiemenu precies over de titel van de alinea. Je lost dit op door de interne link te plaatsen 2-3 witregels boven de titel. In jouw geval plaats je de interne link precies onder de zin terug naar boven

Ik ben wel benieuwd naar de ideeën die jij nog hebt. Wil je met ons delen? 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +1

Wat wil je met zo'n shop:sweat_smile: Complimenten hoor! Ik vind je shop er echt heel erg mooi uitzien! Je hebt volgens mij alle mogelijkheden binnen MWW benut, en ook nog erg goed:clap: 

Sommige zullen kunnen zeggen dat ze sfeerbeelden missen, deze zie je pas als je scrolt. Ik weet niet of dat bij jou nodig is. Je zou het eens kunnen overwegen. 

Je pagina happy customers is een goed idee (ook voor andere). Laten zien dat en hoe het in het '’echt'’ wordt gebruikt is erg waardevol. Zou mooi zijn als dat bijvoorbeeld met een Instagram feed automatisch getoond kan worden (stem→ https://feedback.mijnwebwinkel.nl/251

Ik heb 2 tips voor je:

1. In de footer heb je staan dat klanten via Whatsapp contact kunnen opnemen. Je kunt het telefoonnummer of een woord klikbaar maken zodat klanten meteen kunnen appen met je. De instructie voor WhatsApp klik en chat en hier de instructie voor het klikbaar maken (om te bellen) van een telefoonnummer.
  2. Op de pagina FAQ heb je handig gebruik gemaakt van interne links. Alleen je maakt ook gebruik van een sticky navigatiemenu. Hierdoor valt het navigatiemenu precies over de titel van de alinea. Je lost dit op door de interne link te plaatsen 2-3 witregels boven de titel. In jouw geval plaats je de interne link precies onder de zin terug naar boven

Ik ben wel benieuwd naar de ideeën die jij nog hebt. Wil je met ons delen? 

Groet,
Ebbe

Bedankt @Ebbe! Goede verbeterpunten, die ga ik oppakken. 

Wat betreft de sfeerbeelden - die mis ik zelf ook. Ik style en fotografeer alle producten zelf, maar die foto's zie je past nadat je op het product geklikt hebt. Voor mij zou een optie van een veranderende foto bij muisover in het artikeloverzicht dan ook perfect zijn! Dus ik duim dat deze optie nog ooit toegevoegd wordt. :wink:  https://community.mijnwebwinkel.nl/stel-je-vraag-3/wisselende-artikel-afbeelding-491?postid=2169#post2169

En voor een Instagram feed heb ik inderdaad gestemd! Ik doe dat nu ‘handmatig' op de homepagina met een paar mooie foto's en link naar Instagram.

Reputatie 7
Badge +4

Ik ga je met je mee duimen:fingers_crossed:

Reageer