Vraag

Feedback Jans Babybox - wat vinden jullie van mijn webshop?

• 31 January 2021
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

Beste allen,

Afgelopen november ben ik begonnen met mijn webshop bij MWW. In de afgelopen weken ben ik erg druk geweest met de structuur, vormgeving en functionaliteiten van de webshop. Hierbij heb ik veel gehad aan de community om antwoorden te vinden op mijn vragen. Erg prettig om dit als naslagwerk te hebben naast alle blogs die voorhanden zijn - dank daarvoor :wink:

Dit weekend heb ik mijn webshop online gezet. Nog niet de officiële lancering, maar op deze manier kan ik de laatste tests doen en de puntjes op de i zetten.  

Ik zou jullie als ervaren MWW eigenaren graag om feedback willen vragen. Wat vinden jullie van mijn webshop? Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom!

Mijn shop vind je hier: Jans Babybox

Op de webshop bieden we luxe baby cadeauboxen aan. Met de samenstelling van de Baby Giftboxen zorgen wij ervoor dat je voor iedere gelegendheid, met ieder budget een geschikt en uniek cadeau kunt vinden. Hiermee zijn de cadeauboxen ideaal als (gezamelijk) cadeau voor bijvoorbeeld gender reveals, babyshowers, kraamborrels en kraamvisite.

Dank alvast!

Jans

6 reacties

Hoi Jans,  mijn eerste indruk is direct: wat een mooie website! Ik heb geen op- of aanmerkingen, ziet er gewoon harstikke professioneel uit!

Groetjes, Corine

www.sbspeelplezier.com

Reputatie 7
Badge +8

Zeer prettig om naar te kijken. Mooie warme look, past goed bij de artikelen en doelgroep denk ik.

Bedankt voor jullie positieve reactie, dat is altijd fijn om te horen natuurlijk! :grinning:

Reputatie 6
Badge +8

Ziet er goed uit, complimenten en veel succes!

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Jans,

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de vorige reacties. Het ziet er top uit! Heel veel succes :four_leaf_clover:

Groetjes,
Bianca

Reputatie 4
Badge +6

Goed hoor! Hoe heb je dat overzichtje bij de artikelen kunnen plaatsen? 

Verzending binnen 1 à 2 werkdagen
 Verstuur direct als brievenbus cadeautje
 Persoonlijk en feestelijk ingepakt
 Veilig en makkelijk online betalen

Reageer