Vraag

Zoekfunctie

• 6 November 2022
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 6
Badge +9

Als je als klant zoekt naar een item op de website en er meerdere pagina’s zijn, dan wordt er op de laatste rij maar 2 artikelen (ipv rij van 4) weergegeven. Net alsof dit de laatste artikelen zijn, ondanks dat er meerdere pagina’s zijn om verder te gaan met je zoekopdracht. 

Zie dit ook bij andere webwinkels, hoe kan ik dit aanpassen? 

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@Ebbe Had je hier toevallig naar gekeken hoe ik dit anders kan instellen? klanten denken nu vaak dat het de laatste pagina is als de onderste rij niet ‘gevuld’ is

Reputatie 6
Badge +9

Reactie MWW:

Bedankt voor je mail en goed dat je het even aangeeft. Zodra je zoekt op een artikelnaam, verschijnen er 50 resultaten per pagina. Onderaan de pagina staat op welke pagina de bezoeker zit. De bezoeker kan doorklikken naar de volgende pagina. Je feedback begrijp ik wel, het zou er in dit geval netter uitzien wanneer de complete rijen gevuld worden óf alle artikelen op een pagina weergegeven worden (dit laatste lijkt me de beste optie). Bij deze heb ik een feedback ticket aangemaakt zodat onze ontwikkelaars kunnen bekijken of ze het mogelijk kunnen maken.

Reputatie 6
Badge +9

Dankjewel Kim, alles weergeven hoeft nog niet eens.. als de rij maar vol is. Zelf kijk je ook vaak op die manier, als de onderste rij half gevuld is denk je dat dit de laatste artikelen zijn en kijk je niet meer naar de kleine tekst onderaan een pagina < 4 van 6 >

Reputatie 6
Badge +9

Reactie MWW:

Dat is zeker waar, een volle rij zou al het verschil maken. Ik heb het genoteerd in het ticket. Zodra een van beide opties mogelijk is gemaakt, houden we je hiervan op de hoogte per mail uiteraard. Bedankt voor het melden!

Reageer