Vraag

Webdesign anders dan "Ontwerp Mijn Webwinkel"?

• 13 November 2020
  • 6 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Zijn er nog meer design bureautjes zoals

"Ontwerp Mijnwebwinkel"?

Nog steeds tevreden over "Ontwerp MijnWebwinkel", maar de prijzen zijn wel enorm gestegen.

Iemand ervaring met andere design bureaus?

Saskia

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt me eens een e-mail sturen voor een vrijblijvende offerte en meer informatie. :wink:  Ik werk als grafisch ontwerper en ontwerp voor meerdere MWW-shops. Ik heb natuurlijk zelf een shop op het platform van Mijnwebwinkel. 

info@ontwerpstudionanaa.nl
www.ontwerpstudionanaa.nl 

Reputatie 4
Badge +4

Je kunt me eens een e-mail sturen voor een vrijblijvende offerte en meer informatie. :wink:  Ik werk als grafisch ontwerper en ontwerp voor meerdere MWW-shops. Ik heb natuurlijk zelf een shop op het platform van Mijnwebwinkel. 

info@ontwerpstudionanaa.nl
www.ontwerpstudionanaa.nl 

Ga ik vandaag doen! 

Top!

Reputatie 4
Badge +6

Heeft er iemand ervaring met en voorbeelden van de ontwerp service van mww? Lang geleden had ik wel een super goede ervaring met ontwerpmijnwebwinkel. Er zijn verschillende ontwerpers, sommige hebben een vaste pakketprijs en dat spreekt mij het meest aan. Sommige zijn vaag over de kosten en dat spreekt mij niet aan, daar ben ik zo weg. Wat is wijsheid?

Reputatie 7
Badge +10

Wij hebben in het verleden ook wel erg goeie ervaring met ontwerpmijnwebwinkel gehad. 

Reputatie 5
Badge +8

Ik was benieuwd naar de prijzen maar ik schrik hier wel een beetje van. Ik heb zelf enkele jaren geleden mijn webshop laten restylen door Ontwerp Mijnwebwinkel (niets anders dan lof overigens), voor ongeveer de helft van de huidige prijzen. Ik kan mij herinneren enkele maanden geleden dat ik nog eens had gekeken voor een eventuele restyle, toen waren de prijzen ook een stuk minder dan nu. Ik ben dan ook benieuwd of er andere partijen zijn die bekend zijn met het platform van Mijnwebwinkel, en voor gunstigere tarieven een restyle kunnen doen.

Moet wel zeggen dat Ontwerp Mijnwebwinkel echt goed werk aflevert met een goede service. Wellicht binnenkort toch contact opnemen om te vragen wat ze kunnen betekenen met de strippenkaart (voor bestaande klanten).

Reputatie 4
Badge +4

Ik was benieuwd naar de prijzen maar ik schrik hier wel een beetje van. Ik heb zelf enkele jaren geleden mijn webshop laten restylen door Ontwerp Mijnwebwinkel (niets anders dan lof overigens), voor ongeveer de helft van de huidige prijzen. Ik kan mij herinneren enkele maanden geleden dat ik nog eens had gekeken voor een eventuele restyle, toen waren de prijzen ook een stuk minder dan nu. Ik ben dan ook benieuwd of er andere partijen zijn die bekend zijn met het platform van Mijnwebwinkel, en voor gunstigere tarieven een restyle kunnen doen.

Moet wel zeggen dat Ontwerp Mijnwebwinkel echt goed werk aflevert met een goede service. Wellicht binnenkort toch contact opnemen om te vragen wat ze kunnen betekenen met de strippenkaart (voor bestaande klanten).

Ja he, ik ook nog steeds tevreden. Wilde mijn website in winters sfeertje laten doen, maar de strippenkaart is nu 399 euro!! 😱

@Ebbe  misschien mooie kerst kortings-actie?

Reageer