Vraag

Webdesign anders dan "Ontwerp Mijn Webwinkel"?

• 13 November 2020
  • 6 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Zijn er nog meer design bureautjes zoals

"Ontwerp Mijnwebwinkel"?

Nog steeds tevreden over "Ontwerp MijnWebwinkel", maar de prijzen zijn wel enorm gestegen.

Iemand ervaring met andere design bureaus?

Saskia

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt me eens een e-mail sturen voor een vrijblijvende offerte en meer informatie. :wink:  Ik werk als grafisch ontwerper en ontwerp voor meerdere MWW-shops. Ik heb natuurlijk zelf een shop op het platform van Mijnwebwinkel. 

info@ontwerpstudionanaa.nl
www.ontwerpstudionanaa.nl 

Reputatie 4
Badge +4

Je kunt me eens een e-mail sturen voor een vrijblijvende offerte en meer informatie. :wink:  Ik werk als grafisch ontwerper en ontwerp voor meerdere MWW-shops. Ik heb natuurlijk zelf een shop op het platform van Mijnwebwinkel. 

info@ontwerpstudionanaa.nl
www.ontwerpstudionanaa.nl 

Ga ik vandaag doen! 

Top!

Reputatie 4
Badge +6

Heeft er iemand ervaring met en voorbeelden van de ontwerp service van mww? Lang geleden had ik wel een super goede ervaring met ontwerpmijnwebwinkel. Er zijn verschillende ontwerpers, sommige hebben een vaste pakketprijs en dat spreekt mij het meest aan. Sommige zijn vaag over de kosten en dat spreekt mij niet aan, daar ben ik zo weg. Wat is wijsheid?

Reputatie 7
Badge +10

Wij hebben in het verleden ook wel erg goeie ervaring met ontwerpmijnwebwinkel gehad. 

Reputatie 5
Badge +8