Vraag

Waar kan ik de tekst aanpassen van 'geen prijs weergeven, niet te bestellen'

• 19 December 2022
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik kan nergens vinden waar ik deze tekst kan aanpassen.
Hier wil ik neer kunnen zetten “Prijs op aanvraag” 
aangezien het producten betreffen welke ‘custom made’ besteld kunnen worden. 
Of extra optie in het rijtje, net als de optie ‘gratis te bestellen’. 

Heb overal al gezocht, bij standaard teksten staat ie niet, ook niet bij artikelen etc. 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

suggestie bij feedback toegevoegd, stem alsjeblieft als je dat ook wilt kunnen aanvinken/aanpassen. 
https://feedback.mijnwebwinkel.nl/1033 

Reputatie 7
Badge +10

suggestie bij feedback toegevoegd, stem alsjeblieft als je dat ook wilt kunnen aanvinken/aanpassen. 
https://feedback.mijnwebwinkel.nl/1033 

Mijn stem heb je 

Reputatie 5
Badge +6

De tekst “Geen prijs weergeven, niet te bestellen” is een tekst voor achter de schermen en kan je niet veranderen omdat het op je website niet zichtbaar is. Dat is wat er gebeurd als je het aanklikt, je ziet geen prijs en de klant kan het artikel niet bestellen. 

Maar ik snap wel wat je bedoelt. 
Toen ik nog naamslingers verkocht liet ik mijn klanten me mailen met hun wensen en daarna kon ik vertellen wat het ging kosten. Later ben ik overgestapt naar MWW en heb ik d.m.v. keuzelijsten het opgebouwd (hoeveelheid vlaggetjes e.d.) waarna er een prijs uitrolde. Maar ik kan me voorstellen dat niet alle custom made artikelen zo opgebouwd kunnen worden. 

Een knop “Prijs op aanvraag” lijkt me dan een mooie toevoeging aan het systeem. 
Er moet toch een manier zijn om zoiets zelf te creëren… Ik denk nog even met je mee. 

De tekst achter “Gratis te bestellen” kan je volgens mij wel aanpassen. Die staat standaard op GRATIS, maar kan je aanpassen. (Standaardteksten → Artikelen). 
Misschien kan je daar al iets mee. 

Of misschien kan je iets met een van de andere teksten uit dat rijtje. 

Reputatie 3
Badge +3

...

Maar ik snap wel wat je bedoelt. 
Toen ik nog naamslingers verkocht liet ik mijn klanten me mailen met hun wensen en daarna kon ik vertellen wat het ging kosten. Later ben ik overgestapt naar MWW en heb ik d.m.v. keuzelijsten het opgebouwd (hoeveelheid vlaggetjes e.d.) waarna er een prijs uitrolde. Maar ik kan me voorstellen dat niet alle custom made artikelen zo opgebouwd kunnen worden. 

Een knop “Prijs op aanvraag” lijkt me dan een mooie toevoeging aan het systeem. 
Er moet toch een manier zijn om zoiets zelf te creëren… Ik denk nog even met je mee. 
...

Ja klopt idd. nu zien ze alleen het artikel, en kunnen ze er verder niks mee. zou zoveel duidelijker zijn dat ipv de bestelknop er dan een knop of melding op diezelfde plek staat dat de prijs op aanvraag is, desnoods dat ze direct doorgelinkt worden naar mail oid.