Beantwoord

Thema keuze: clear as day

• 17 October 2020
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Hi Mijnwebwinkeliers,

Bij het vormgeven van mijn webshop loop ik tegen het volgende aan:

In verschillende blogs / vraag & antwoord lees ik over “Thema keuze”. 

https://www.mijnwebwinkel.nl/support/wat-zijn-themas-en-welke-kan-ik-het-beste-kiezen

Volgens deze tekst zou ik het thema op de volgende pagina kunnen kiezen: “Onder Instellingen/Vormgeving vind je 'Thema keuze'. Op dit moment kun je hier kiezen uit één thema: Clear as Day.

De knop Thema keuze kan ik echter nergens vinden en ik krijg ook nergens te zien dat ik het thema Clear as Day heb. Kijk ik ergens over heen? 

Hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Ebbe 18 October 2020, 22:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Volgens mij staan deze onder “template selecteren”, maar ik zie daar ook geen “clear as day” staan. Wel diverse templates waar je uit kan kiezen.

Reputatie 7
Badge +16

Het thema 'clear as day' is het enige thema die er is. Er valt dus niks meer te kiezen. Een tijd terug had je nog de beschikking over het 'classic' thema. Deze heeft minder vormgeefopties en is niet mobiel responsive. Aardig verouderd dus. We hebben deze dan ook uitgefaseerd. Er zijn echter nog een paar honder gebruikers van het classic thema. Zij kunnen nog een ander thema kiezen.

Ga niet wisselen van template. Hiermee "reset" je als het ware je shop. De vormgeving wordt dan  aangepast aan het nieuwe template.

Groet, 

Ebbe

Helder - bedankt voor de reacties!

Reageer