Vraag

Template instellingen: vaak 'Oeps er is fout gegaan!'

• 16 November 2021
  • 5 reacties
  • 36 Bekeken

Bij het updaten van diverse template instellingen krijg ik herhaaldelijk een foutmelding  "Oeps er is fout gegaan!” en kan ik niet verder totdat ik uit en weer in de template instellingen ben gegaan. Ik moet een paar keer proberen voordat het dan wel lukt zonder foutmelding.  Het opslaan van wijzigingen is daarnaast traag.

Wie heeft hier nog meer last van? Is dit een bekend probleem?

Groeten,
Annemiek - Huidverzorging-Mireille

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Mireille,

Bij welke onderdelen loop je hier tegenaan? Ik kijk graag even met je mee. 

Badge +1

Hier hetzelfde. Heb ik net alle gegevens ingevoerd voor een product en kan dan weer opnieuw beginnen. Vandaag daar geen last van, maar wel weer ontzettend traag (oa foto's toevoegen en producten opslaan). Of gewoon van tab wisselen (extra velden naar algemeen):

Ik ben inmiddels helemaal klaar met MWW.

Reputatie 3
Badge +5

Ervaar je dit ook in bijvoorbeeld Google Chrome? En hoe is je internetsnelheid in het algemeen? Zou je dat eens kunnen testen via Speedtest.net?
Afgelopen weekend was ook een van de drukste van het jaar, waardoor het op piekmomenten best even kon zijn dat pagina's wat trager laadden dan normaal. 

Badge +1

Geen idee of dit in Google Chrome ook zo is. Ik ben ook niet van plan om Chrome te installeren of te gebruiken. Met mijn internetverbinding is weinig mis (dl/ul snelheid van 96/30 Mbps en pingtijd 22ms). Volgens mij kun je aan het draaiende icoontje al zien dat de vertraging in de MWW omgeving zit.

Bovendien merkte ik aan de frontend kant gelukkig geen vertraging.

Reputatie 3
Badge +1

Met Google Chrome had ik daar eergisteren ook last van.

Vandaag nog niet getest omdat ik geen nieuwe producten had om toe te voegen

Reageer