Op mijn homepage heb ik categorieën met foto's staan, alleen staat de tekst over de foto heen. Hoe kan ik dat het beste oplossen, zodat je het product beter kunt zien ?

www.najeda.nl
Op mijn homepage heb ik categorieën met foto's staan, alleen staat de tekst over de foto heen. Hoe kan ik dat het beste oplossen, zodat je het product beter kunt zien ?
www.najeda.nl
Je zou een eigen foto kunnen uploaden met een tekst erop, en dat je geen gebruik maakt van de standaard optie met subpagina's van Mijnwebwinkel. Dus dat je zelf links maakt naar de desbetreffende pagina middels een eigen ontworpen afbeelding.
Als je dat niet zou willen kun je nog kijken of je bijvoorbeeld een foto kunt uploaden met meer witruimte aan de onderzijde, zodat de foto boven de tekst uitpiept. Je kunt een hoofdfoto ‘vastzetten’ door op de pagina’s een artikel aan te maken die je bovenaan laat staan en vervolgens verbergt. Dan zien je klanten deze niet, maar het systeem herkend het wel als foto voor je subpagina.
Je kan ook kiezen voor “Afbeelding met ondertitel” i.p.v. “Afbeelding met titelsticker”.
Misschien geeft dat al het effect wat je zoekt.
Dit vind je bij Instellingen → Vormgeving → Paginaweergave.
DeViltWinkel … ik heb het geprobeerd maar het wordt er niet beter op 😪 de foto's verschuiven. Maar wel bedankt voor dit idee, altijd leuk om iets uit te proberen.
Nanaas … ik ga hier wel wat mee proberen, dank voor je idee.
Het wil allemaal nog niet lukken.
deviltwinkel … hoe hebben jullie de populaire categorieeen gedaan ? Want jullie hebben wat ik op de homepage heb staan, staan bij jullie een pagina verder.
Nanaas … hoe maak je de balk bovenin ? Ik kan er niet veel in kwijt. Alleen eentje links en 2 aan de rechterkant.
Nanaas … hoe maak je de balk bovenin ? Ik kan er niet veel in kwijt. Alleen eentje links en 2 aan de rechterkant.
Het uitlijnen is even een handigheidje. Ik geloof dat ze dat hier uitleggen:
https://www.mijnwebwinkel.nl/blog/diy-afbeeldingen-naast-elkaar-plaatsen-op-een-pagina
Hoewel ik het geloof ik anders heb gedaan. Niet in een template, maar los uploaden en dan de eerste afbeelding centreren en de volgende afbeeldingen toevoegen. Het gaat vooral ook om de som van de pixels van de afbeeldingen en de spaties ertussen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.