Vraag

Tekst/afbeelding bovenin in de top

• 22 februari 2021
  • 8 reacties
  • 53 Bekeken

Badge +1

Ik zou graag een tekstje (eventueel in afbeelding gezet) helemaal bovenin mijn site hebben (top). Precies tussen de taalvlaggen en de winkelwagen (dus niet in de header). Hoe krijg ik die daar? Bij template instellingen krijg ik het niet voor elkaar.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dat is niet mogelijk. Je kunt hier enkel snelkoppelingen in de balk zetten.

Reputatie 6
Badge +7

Hopelijk in de toekomst zijn er meer template instellingen mogelijkheden. 

Badge +1

Wat jammer ...

Badge +1

Hopelijk in de toekomst zijn er meer template instellingen mogelijkheden. 

Ja dat zou fijn zijn.

Reputatie 5
Badge +6

Wat jammer ...

Zeker, maar wat je wel kunt doen - wanneer je hier bijvoorbeeld USP's in wilt zetten - dat je je snelkoppelingen een bepaalde naam geeft, en ze niet onderstreept. Het is dan wel een link, maar dit valt minder op. Ik heb dit op mijn shop ook gedaan: www.nanaas.nl

Badge

Ik zou graag ergens vermelden : gratis verzendingskosten vanaf 75€

Waar kan ik dat doen ?

Reputatie 5
Badge +6

Waar kan ik dat doen ?

Dit zou je middels de snelkoppelingen kunnen doen, zoals hierboven omschreven. Dan laat je het linken naar een pagina met je veelgestelde vragen bijvoorbeeld, of waar wat informatie over de verzending staat. 

Badge +1

Waar kan ik dat doen ?

Dit zou je middels de snelkoppelingen kunnen doen, zoals hierboven omschreven. Dan laat je het linken naar een pagina met je veelgestelde vragen bijvoorbeeld, of waar wat informatie over de verzending staat. 

Maar ik wil niet de snelkoppelingen bovenin, dat is juist het probleem. Gewoon een eigen tekst.

Reageer