Vraag

Subpagina's afbeeldingen op een hoofdpagina

• 29 September 2022
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Badge +1

Even een vraag over de subpagina's, ik ben bezig om voor elke subpagina een foto te plaatsen. Maar nu is het zo dat ik mijn artikel instellingen heb staan op “sorteer automatisch op laatst gewijzigd”

Zodra ik een nieuw artikel invoer of iets verander aan een artikel, staat mijn afbeelding niet meer bovenaan en wordt dus niet meer weergegeven.

Is het misschien mogelijk om het bovenste artikel vast te zetten? Misschien als nieuwe optie? Want in de praktijk is dit erg bewerkelijk. 

Of is er iemand die hier al een trucje voor heeft gevonden?

Hieronder een voorbeeld, ik heb nog niet alle afbeeldingen klaar, maar zoals je ziet op de onderste pagina zijn de kopjes weg zodra er iets veranderd is.

Handmatig sorteren werkt voor mij niet, kost ook teveel tijd.

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat je er helaas niet aan ontkomt om de sortering aan te passen. 

Daarnaast kun je een vaste afbeelding tonen door een product toe te voegen met een foto die je wil als hoofdfoto van de categorie, deze bovenaan te laten staan op de productpagina en vervolgens het product te verbergen. Het systeem ziet dit product dan wel als je hoofdfoto, maar de klant heeft hier verder geen last van. Dus dan blijft dat ook altijd hetzelfde. Begrijp je wat ik bedoel? 😅

Badge +1

Ik begrijp het inderdaad, maar zodra er maar iets verandert aan een artikel of een nieuw artikel wordt ingevoerd en het artikel staat gelinkt naar meerdere pagina's, dan is mijn mooie afbeelding weg uit het overzicht.

Ik heb echt teveel artikelen om handmatig te sorteren, en op deze manier kan ik makkelijk sturen welke artikelen ik bovenaan wil hebben door ze even opnieuw op te slaan, vandaar mijn vraag. 😄

Een stukje tekst onder en boven zou ook een mooie optie zijn, dan zou ik bovenin zelf kopjes kunnen maken en onder het artikel overzicht de tekst kunnen plaatsen.

Reputatie 7
Badge +9

Klopt, maar dat gaat helaas niet anders. 😅

Stukje tekst boven en onder zou ik ook een hele goede aanvulling vinden. Heb deze al eens geopperd in de feedback-sectie van Mijnwebwinkel, maar helaas is staat dat volgens mij nog niet op de planning.

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk dat je er helaas niet aan ontkomt om de sortering aan te passen. 

Daarnaast kun je een vaste afbeelding tonen door een product toe te voegen met een foto die je wil als hoofdfoto van de categorie, deze bovenaan te laten staan op de productpagina en vervolgens het product te verbergen. Het systeem ziet dit product dan wel als je hoofdfoto, maar de klant heeft hier verder geen last van. Dus dan blijft dat ook altijd hetzelfde. Begrijp je wat ik bedoel? 😅

Zo passen wij dat ook toe. En daarbij dan geen prijs in stellen blijft hij ook altijd boven aan staan