Beantwoord

Ruimte tussen homepage en producten

• 20 januari 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

Op de mobiel versaie is de ruimte tussen mijn homepage (waar ik deze tekst met producten als afbeelidng als laatste heb toegevoegd) en mijn producten zo groot.

Hoe kan ik deze afstand verkleinen?

Gr cindy

icon

Beste antwoord door Ebbe 21 januari 2021, 10:59

Hm ik heb even gekeken, maar ik ben bang dat je de ruimte niet kleiner krijgt. Ik kan geen onnodige enters (witruimtes) vinden. @Nanaas Heb jij misschien nog een idee?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ik denk persoonlijk dat het niets uitmaakt. Een enter is waarschijnlijk op je desktop wat ‘kleiner’ dan die enter op je smartphone - waar alles ook wat meer uitvergroot wordt. 

Reputatie 3
Badge +2

Zou het bijvoorbeeld  er anders uitzien als ik mijn eigen tekst met '’producten'’ weg zou halen?

Ik weet alleen niet hoe het er dan uitziet? Gewoon de product categorieën zonder tekst erboven?

Of als ik zou kiezen voor het thema Clear as day? Of maakt dat in dit geval niks uit?
(Ik durfde die verandering niet te maken, omdat ik dan bang ben dat ik veel dingen moet gaan herstellen).

Ik hoor het graag!

gr cindy

Reputatie 7
Badge +16

Hm ik heb even gekeken, maar ik ben bang dat je de ruimte niet kleiner krijgt. Ik kan geen onnodige enters (witruimtes) vinden. @Nanaas Heb jij misschien nog een idee?

Reageer