Beantwoord

Paginatitels automatisch in paginatekst?

• 22 December 2020
  • 11 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hi. Bij het vullen van de webshop stuiten wij op een probleem. De paginatitels (bijvoorbeeld ‘home’) komen automatisch terug in de paginatekst. Dit willen we niet, en ik zie bij andere webshops dat het ook niet hoeft. Het lukt ons niet dit te verhelpen. Hoe moet ik dat aanpakken?

icon

Beste antwoord door Ebbe 22 December 2020, 11:06

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Je kunt de namen van de pagina's als volgt wijzigen:

Ga naar Inhoud->Pagina's

Hier vind je de alle pagina's die je aangemaakt hebt.

Klik op de pagina waarvan je de naam wil wijzigen, bv HOME

Wijzig de paginanaam en sla deze op. Controleer vervolgens of de gewenste wijziging is doorgevoerd.

Succes!

Reputatie 2
Badge +2

Hi Michael, dankjewel voor je reactie! Het hernoemen van pagina’s lukt ons, maar we willen niet dat de paginanaam dubbel tevoorschijn komt. Dus als je op ‘home’ klikt begint het stukje tekst automatisch ook met het kopje ‘home’. Weet jij daar ook een oplossing voor?

Thanks

Reputatie 7
Badge +16

Dat is de ‘pagina kop’ die wordt getoond. Je zet deze uit via vormgeving/pagina instellingen. Daar vink je ‘Pagina kop niet automatisch tonen’  aan. 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Ebbe,

Jouw antwoord kan ik ook goed gebruiken. Dank je wel. 

Wat ik me wel afvraag hoe zit het met de SEO? Is dat niet de reden waarom deze standaard als eerste getoond wordt? Al kan het natuurlijk in sommige gevallen juist weer handig zijn als je deze niet ziet.

Reputatie 4
Badge +6

Betreffende de SEO. Het is belangrijk dat je de eerste zin op de pagina’s met KOP1 zet. Daar kijken de zoekmachines naar. Ik ga je eerlijk zeggen. ik heb dit ook niet momenteel maar word redelijk gevonden, maar heb dan ook mijn google adwords aanstaan. Zowel vindbaar op tekst als Shopping.

Reputatie 1
Badge +2

hallo,

als ik  via vormgeving/pagina instellingen. ‘Pagina kop niet automatisch tonen’  aan zet doet het systeem dit voor alle pagina's. 

ik zie de vraag regelmatig terugkomen met het verzoek of dit alleen bij de home de paginatitel niet zichtbaar gemaakt kan worden. Kan dit niet worden op gepakt door webwinkel als case?

nu moet ik overal handmatig pagina titels gaan invoeren.

Reputatie 7
Badge +9

hallo,

als ik  via vormgeving/pagina instellingen. ‘Pagina kop niet automatisch tonen’  aan zet doet het systeem dit voor alle pagina's. 

ik zie de vraag regelmatig terugkomen met het verzoek of dit alleen bij de home de paginatitel niet zichtbaar gemaakt kan worden. Kan dit niet worden op gepakt door webwinkel als case?

nu moet ik overal handmatig pagina titels gaan invoeren.

Je dient op iedere pagina in principe ook zelf tekst toe te voegen (ook i.v.m. SEO). Dus ik neem aan dat het dan ook geen moeite is om een titel erboven te plaatsen? :blush: 

Reputatie 7
Badge +16

@elleng05 Zou je deze feedback ook willen delen via feedback.mijnwebwinkel.nl? Dit komt dan rechtstreeks bij het productteam terecht. Je kunt de link ook hier delen, dan kunnen andere er ook op stemmen.

Dat is de ‘pagina kop’ die wordt getoond. Je zet deze uit via vormgeving/pagina instellingen. Daar vink je ‘Pagina kop niet automatisch tonen’  aan. 

Hi Ebbe,

Ik kan deze pagina niet vinden in mijn pakket. Is dit alleen een Pro of Premium optie ?
Ik heb het GROW pakket en zie bij vormgeving niks over pagina instellingen, en zou dit wel erg graag aanpassen want dubbele kopteksten is niet zo fraai. Ik hoor graag!

Reputatie 7
Badge +16

@WOW-Studio In het GROW pakket zitten de pagina instellingen inderdaad niet. Deze instelling kun je dus vanaf het PRO pakket aanpassen. 

Reputatie 6
Badge +9

Betreffende de SEO. Het is belangrijk dat je de eerste zin op de pagina’s met KOP1 zet. Daar kijken de zoekmachines naar. Ik ga je eerlijk zeggen. ik heb dit ook niet momenteel maar word redelijk gevonden, maar heb dan ook mijn google adwords aanstaan. Zowel vindbaar op tekst als Shopping.

De paginatitels worden toch automatisch als H1 weergegeven @Ebbe 

Reageer