Vraag

Nieuwsbrief maken in Canva

• 3 juni 2021
  • 5 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

ik ben bezig om mijn eerste nieuwsbrief te maken, deze maak ik in Canva en wil hem vervolgens via mijn webwinkel versturen naar de mensen die zich aangemeld hebben, alleen weet iemand hoe ik dat doe met linkjes naar producten en de website?

Hoor heel graag en alvast bedankt!!

Groetjes Anne-Marie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Dat kan volgens mijniet. Ik denk dat de enige oplossing is de linkjes eronder te zetten of iets dergelijks.

Reputatie 4
Badge +6

In canva staat aangegeven dat de koppelingen alleen werken indien je gebruik maakt van een pdf formaat . 

Dit is PDF standaard ( dus niet pdf afdrukken).

Heb je dat al geprobeerd?

Reputatie 4
Badge +6

In canva staat aangegeven dat de koppelingen alleen werken indien je gebruik maakt van een pdf formaat . 

Dit is PDF standaard ( dus niet pdf afdrukken).

Heb je dat al geprobeerd?

Ik ben bang dat dat ook niet werkt, je kunt alleen afbeeldingen in de nieuwsbrief plaatsen, geen pdf.

Badge

Bedankt voor de reacties allemaal.. dat gaat dus niet lukken via Canva. Wil de nieuwsbrief ook wel via mijn webwinkel maken maar dan kun je de kleur achter de tekst niet aanpassen (enkel wit).. staat zo ongezellig.. Ebbe weet jij een manier om dit wel aan te passen?

Reputatie 6
Badge +8

Als je er allemaal afbeeldingen van maakt, kun je ze wel uploaden in het systeem van Mijnwebwinkel, en gebruiken in je nieuwsbrief.

En anders zou je eens kunnen kijken naar een systeem als Mailchimp, daar heb je meer vormgeefmogelijkheden en kun je ook je e-mailbestand in uploaden. 

Reageer