Vraag

Leefdtijdscheck tekst wijzigen

Hoi!

Ik ben opzoek naar de pagina waar ik de tekst van de leeftijdscheck kan wijzigen. Bij standaardteksten kan ik het niet vinden, maar misschien kijk ik er over heen.

Kan een van jullie mij helpen?

Groetjes,

Ellen

13 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Je moet eerst de leeftijdscheck activeren bij juridisch en daarna staat hij onderaan bij de standaardteksten zodat je de tekst kunt wijzigen. Als je het niet geactiveerd hebt kun je dit niet zien.

Ahh dat is het! Dankjewel!

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb het eerder gebruikt en nu werkt het niet meer. Ik heb de check aangezet maar krijg niet onder standaardteksten de tekst van leeftijdscheck te zien. Ook de cache geleegd, maar zonder resultaat.

Is dit er uitgehaald??

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het eerder gebruikt en nu werkt het niet meer. Ik heb de check aangezet maar krijg niet onder standaardteksten de tekst van leeftijdscheck te zien. Ook de cache geleegd, maar zonder resultaat.

Is dit er uitgehaald??

Hoi Harald, ik heb dit afgelopen week nog gebruikt en toen werkte alles nog naar behoren. Ik heb het nu eens getest en ik zie het er ook niet meer tussen staan.

@Ebbe wellicht een bug?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb de vraag uitstaan. Ik kan 'm ook niet vinden:thinking:

Reputatie 7
Badge +16

@Harald Ik heb er een bug voor aangemaakt. Het is onduidelijk waarom deze optie er niet meer is en moet dus verder uitgezocht worden (+opgelost). Ik houd je op de hoogte.

Bedankt voor het melden. 

Reputatie 3
Badge +4

@Ebbe is er al meer duidelijk? Het is erg vervelend dat de tekst nu niet aangepast kan worden.

Reputatie 4
Badge +4

@Georgette Dat is inderdaad vervelend. Er is op het moment nog niet bekend wanneer het exact is opgelost. We zullen het zo snel mogelijk oplossen. Als dat is gebeurt zullen we het direct laten weten. 

Badge

Is er ondertussen al inzicht wanneer dit probleem wordt opgelost? :)

Reputatie 3
Badge +4

Inmiddels wordt het erg vervelend dat we geen gebruik kunnen maken van deze functie. Ik gebruik deze bijna altijd, maar nu ik de tekst niet kan aanpassen kan ik het dus niet gebruiken. @Ebbe en @Sander graag reactie!

Reputatie 7
Badge +16

Het issue staat voor deze week ingepland om op te pakken. Zodra het is opgelost laat ik het jullie weten. 

Reputatie 4
Badge +4

Hierbij wil ik jullie laten weten dat er vanochtend een oplossing is uitgerold voor het issue. Je kan de teksten dus weer aanpassen. 

Reputatie 3
Badge +4

Dank voor het oplossen, fijn dat het weer werkt zoals het hoort.

Reageer