Kortingssticker in de header

• 28 June 2022
  • 0 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Het is zomer! En je wil natuurlijk op tijd van jouw zomerse voorraad af met een summersale. Hoe maak je nu gemakkelijk kenbaar dat je een speciale kortingscode hebt voor de sale?

Je kan natuurlijk een SALE pagina maken en alle artikelen op deze pagina stuk voor stuk afprijzen. Maar als je dit niet handig vindt, kan je ook jouw klanten een kortingscode laten gebruiken. De kortingscode stelt je in staat om gemakkelijk korting toe te passen op een enkel artikel, een groep artikelen op een pagina of zelfs voor de hele winkel. Hoe je de kortingscode gebruikt lees je hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/support-resources/vraag-antwoord/hoe-gebruik-ik-de-kortingscode.

Maar, hoe maak je nu kenbaar aan jouw klanten dat ze een kortingscode kunnen gebruiken? Een goede manier is om dit in de header te plaatsen. De header is altijd in beeld en springt direct in het oog. De header heeft een hoge attentiewaarde en wordt dus altijd gezien. Je kan de header bewerken in een fotobewerkingsprogramma, zoals iPiccy of Pixlr. Plaats een afbeelding die bijvoorbeeld lijkt op een sticker in een afwijkende kleur met een korte tekst erop.

Enkele voorbeelden zie je hier: 

WELKOM | SurfShop (myonline.store) (kortingssticker)

Welkom | PhoneZone (myonline.store) (kortingssticker)

Welkom bij Melts By Alexxx | Melts By Alexxx Waxmelts & More (reviewscore sticker)

Daarnaast kan je nog een snelkoppeling plaatsen boven je header met direct een linkje naar de SALE pagina bijvoorbeeld. Hoe je een snelkoppeling gebruikt lees je hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/support-resources/vraag-antwoord/hoe-plaats-ik-snelkoppelingen-boven-de-paginaheader.

Lukt het je niet om de headerafbeelding te bewerken? Dan help ik je hiermee graag! Neem hiervoor contact op via services@mijnwebwinkel.nl. Het ontwerp van de headerafbeelding (incl. logo) kost €90,- excl. BTW en kan ik vaak binnen 48 uur nog voor je maken.

0 reacties

Geen reactie

Reageer