Het lukt me niet om de code te plakken deze is te lang en ten tweede krijg ik een veel te grote afbeelding die donker moet zijn, heb het al sociaal geprobeerd maar het lukt me niet, kan iemand mij ermee helpen?
Hier lees je meer over het plaatsen van het KiyOh widget: https://www.mijnwebwinkel.nl/support-resources/vraag-antwoord/hoe-gebruik-ik-kiyoh. Kom je er toch niet uit? Stuur dan een mail naar support@mijnwebwinkel.nl met een screenshot van jou code in KiyOh en de code als kopieerbare tekst. We kijken dan graag met je mee.
Het lukt me niet om de code te plakken deze is te lang en ten tweede krijg ik een veel te grote afbeelding die donker moet zijn, heb het al sociaal geprobeerd maar het lukt me niet, kan iemand mij ermee helpen?
Is dit nog gelukt ? wij willen hem ook graag onderin de footer. Maar dat is mij ook nog nooit gelukt,

Is niet gelukt, we hebben het contract met Kiyoh beëindigd om eventueel later weer te herstellen maar niemand kon mij duidelijk uitleggen waarom het niet lukt
Ik heb het element ‘Kiyoh’ in de footer gezet bij “Indeling”. En ik heb bij beoordelingssites de Kiyoh codes ingevuld. Bij mij staat hij nu gewoon in de footer. Wat lukt er niet bij jullie precies?
Sowieso kan volgens mij de achtergrond van de widget alleen wit zijn staat me iets van bij. En ik heb de grootte ‘klein’ gekozen bij “indeling”. Maar misschien is die nog te groot voor jullie?
Misschien is er lege ruimte mee gekopieerd bij de code, waardoor deze te lang is?
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.