Vraag

kaarten toevoegen aan shop

• 15 July 2022
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Beste mijn webwinkel community, 

Ik heb nu sinds 2 jaar een webshop via mijn webwinkel www.pinkqstore.nl

Nu wilde ik wat dingen veranderen aan de shop maar ook een nieuw product toevoegen aan de shop, namelijk geboortekaartjes. 

Wat ik mij afvraag is of er hier verkopers zijn die geboortekaartjes verkopen? ik loop tegen het volgende aan: 

Mijn geboorte kaartjes kunnen gepersonaliseerd worden. Natuurlijk kan de naam en extra gegevens van de baby makkelijk toegevoegd worden via een tekst vak. Het gaat meer om mijn illustraties. deze maak ik in een aantal opties varianten, denk aan een roze, blauwe en naturel variant. 

Nu kan natuurlijk een keuzenlijst de klant laten kiezen welke variant ze willen. Maar dat krijg ik mijn backoffice zoveel verschillende keuzenlijsten. Ik ben bang dat ik dan straks door de bomen het bos niet meer zie. 1 kaartje heeft soms al 4 verschillende mogelijkheden. Als ik de geboortekaarten collectie uitbreid wordt het niet te doen, denk ik. 

Mijn vraag is dus eigenlijk heeft iemand hier een beter idee voor of hoe lossen jullie dit op in jullie webshop. 

Vriendelijke groetjes 
Priscilla 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Goede morgen

Ik heb geen kaartenwinkel, maar nieuwsgierig als ik ben heb ik even naar je site gekeken.

Een super mooie lay-out - om jaloers op te worden. Erg mooie producten.

Ik zag wel een aantal kleine “probleempjes” ik hoop dat je het niet erg vind dat ik ze hier meld, ik dacht wellicht dat je ze zelf niet gezien hebt.

https://www.pinkqstore.nl/c-5561356/kaartjes/

hier staat een klein taalfoutje vehuizing in plaats van verhuizing.

Verder zag ik dat je onderop nog steeds schrijf een review hebt staan, maar die functie is er al een tijdje niet meer.

Ik hoop dat je snel een antwoord krijgt op je vraagstelling. S6 met dit mooie product!

Badge

Beste @evv

Nee helemaal niet erg. Ik ben nog steeds de website aan het veranderen en aanpassen en dat gaat niet zo snel. Dus als ik even een uurtje heb sleutel ik er aan. Op de website gebeurde helaas niet veel met klanten, niet veel zullen die fout gelukkig hebben gezien. 

super tof dat je ze wel even aanduidt, heb het gelijk aangepast. 

groetjes Priscilla