Beantwoord

inpakservice toevoegen

• 17 November 2020
  • 13 reacties
  • 542 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoe maak ik het best een extra optie voor het verpakken van de order  (of een deel daarvan) als cadeau en het toevoegen van een persoonlijk kaartje, bij het afrekenen?

Ik wil deze keuze (tegen betaling) geven. 

Gr Cindy

icon

Beste antwoord door Ebbe 18 November 2020, 09:55

Bekijk origineel

13 reacties

Badge

Hi Cindy,

Hier is niet echt een handige functie voor. Er zijn wat manieren te bedenken om dit toch nog voor elkaar te krijgen. Ik hoop dat er iets tussen zit:

• Je kunt een ‘’product’’ toevoegen voor je inpakservice. Dit product toen je dan in de pop-up die je te zien krijgt zodra je klant een product in de winkelwagen plaats. Hoe je bijpassende producten toont lees je hier
  • Een andere optie is om gebruik te maken van keuzelijsten. Je maakt dan een keuzelijst aan die je bij de producten toont. Je klanten kunnen dan zelf kiezen of ze het ingepakt willen hebben of niet. De keuzelijst maak je 1 keer aan, maar moet je wel handmatig bij alle producten toevoegen.

Voor bovenstaande opties kun je instellen dat je klanten hier voor moeten betalen. Let wel, als ze meerdere producten bestellen, wordt er bij alle producten gevraagd of het ingepakt moet worden en dus kosten berekend. 

• Als laatste optie - die ik weet - is gebruik maken van bronnen. Via bronnen kun je een nieuwe ‘’bron’’ toevoegen en een eigen naam meegeven. Deze bron wordt in de checkout getoond. Het enige hierbij is, is dat je hier geen prijs aan kunt hangen. 

Dat zijn de opties. Ik hoop dat je er - ondanks dat er geen functie voor is - toch iets aan hebt. 

Groet,
Ebbe

Goedemorgen,

Zojuist heb ik de inpak service als bijpassend product gekoppeld aan een artikel. Op de mobiele versie van de website is de pop-up niet goed leesbaar en wordt het plaatje heel smal gemaakt. Op de pc website is de pop-up wel goed leesbaar. 

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de mobiele pop-up er ook netjes uit komt te zien?\

Groeten, Danielle

Badge

Ook ik ben erg benieuwd of deze optie inmiddels al bestaat bij het afrekenen?

Ik kan het niet vinden.

Groeten, Danielle

Reputatie 4
Badge +6

Kun je niet een extra verzendoptie toevoegen iets van 'vrolijk ingepakt en verzonden door ……..' en daar een bedragje voor rekenen?

Badge +1

Hoi,

Ik ben bezig met het inrichten van mijn webshop en zou graag gebruik maken van bovenstaande functie. Is hier inmiddels al een makkelijkere manier voor om dit toe te voegen?

Hoort het graag.

Groetjes, Kaya (De spelende aapjes)

Badge

Veel mensen die dit een mooie toevoeging vinden! Stem dan vooral op deze suggestie op onze feedbackpagina: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/41

Bedankt heb er op gereageerd.

Reputatie 4
Badge +7

Veel mensen die dit een mooie toevoeging vinden! Stem dan vooral op deze suggestie op onze feedbackpagina: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/41

Badge

Ik zou een dergelijke functie ook erg fijn vinden! En dat klant het zelf bij elk product moet toevoegen, maar dat het een aanvink optie in de winkelwagen is. Dit zie je ontzettend veel bij webshops en er is ook best veel vraag naar nu in deze tijd! Zou dus fijn zijn als hier iets gebruiksvriendelijks voor gemaakt zou kunnen worden!

Dat is inderdaad precies hoe ik er ook over denk. 

Lijkt me een goed punt voor de agenda @Ebbe 

Reputatie 2
Badge +2

Mee eens :)

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou een dergelijke functie ook erg fijn vinden! En dat klant het zelf bij elk product moet toevoegen, maar dat het een aanvink optie in de winkelwagen is. Dit zie je ontzettend veel bij webshops en er is ook best veel vraag naar nu in deze tijd! Zou dus fijn zijn als hier iets gebruiksvriendelijks voor gemaakt zou kunnen worden!

Reputatie 7
Badge +9

Wij zouden zo’n functie ook heel fijn vinden. Zodat ze bij checkout een persoonlijk kaartje kunnen toevoegen.

Je kunt ook de tekst in je ‘Opmerkingen’ veld aanpassen bij de standaardteksten. Kun je bijvoorbeeld van maken dat mensen daar een tekstje voor op een persoonlijk kaartje kunnen invullen.

Reputatie 6
Badge +7

Ik zou zo'n functie ook heel fijn vinden als die toegevoegd kan worden tijdens het bestelproces.

Reputatie 3
Badge +3

Wij zouden zo’n functie ook heel fijn vinden. Zodat ze bij checkout een persoonlijk kaartje kunnen toevoegen.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Cindy,

Hier is niet echt een handige functie voor. Er zijn wat manieren te bedenken om dit toch nog voor elkaar te krijgen. Ik hoop dat er iets tussen zit:

• Je kunt een ‘’product’’ toevoegen voor je inpakservice. Dit product toen je dan in de pop-up die je te zien krijgt zodra je klant een product in de winkelwagen plaats. Hoe je bijpassende producten toont lees je hier
  • Een andere optie is om gebruik te maken van keuzelijsten. Je maakt dan een keuzelijst aan die je bij de producten toont. Je klanten kunnen dan zelf kiezen of ze het ingepakt willen hebben of niet. De keuzelijst maak je 1 keer aan, maar moet je wel handmatig bij alle producten toevoegen.

Voor bovenstaande opties kun je instellen dat je klanten hier voor moeten betalen. Let wel, als ze meerdere producten bestellen, wordt er bij alle producten gevraagd of het ingepakt moet worden en dus kosten berekend. 

• Als laatste optie - die ik weet - is gebruik maken van bronnen. Via bronnen kun je een nieuwe ‘’bron’’ toevoegen en een eigen naam meegeven. Deze bron wordt in de checkout getoond. Het enige hierbij is, is dat je hier geen prijs aan kunt hangen. 

Dat zijn de opties. Ik hoop dat je er - ondanks dat er geen functie voor is - toch iets aan hebt. 

Groet,
Ebbe

Reageer