Ik heb meerdere artikelen op 1 pagina met dezelfde inkoop en verkoopprijs. De verkoopprijs is vrij snel te wijzigen met de knop snel bewerken. Om de inkoopprijs te kunnen veranderen moet ik telkens het artikelen openen naar beneden scrollen, de prijs aan passen, naar beneden scrollen en op de knop opslaan klikken. Vervolgens moet ik naar het volgende artikel scrollen etc. Is er een mogelijkheid om dit anders te doen? Ik maak namelijk gebruik van de voorraad export lijst waarop aantallen en inkoopprijzen staan. Aan de hand hiervan weet ik vrij snel mijn actuele voorraadwaarde. Maar mogelijk lossen andere gebruikers dit anders op. Ik hoor het graag.
zelfde probleem. helemaal in de huidige tijd veranderen de inkoopprijzen doorlopend ipv van 1 of 2x per jaar. Had het ook graag in het ‘snel bewerken’ vak gezien, waar je nu de titel/verkoopprijs-vanvoorprijs/sticker kan wijzigen. Maar tot die tijd maar elke keer elk product opnieuw openen.
Ben er zelf wel blij mee dat dit bedrag wat meer ‘verstopt’ zit. Niet alle medewerkers kunnen zo deze prijzen zien bij het aanpassen van de voorraad. Als ik 100% op de kassa-app kan vertrouwen qua voorraad kunnen ze via de app deze aanpassen. Tot die tijd vind ik dit wel oke, hoe omslachtig ook.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.