Beantwoord

horizontale menubalk subpagina's niet zichtbaar

• 7 August 2022
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Badge +2

Hallo,

Ik ben al een paar dagen aan het zoeken zonder resultaat. Als ik op mijn horizontale menubalk sta zie je de subpagina’s niet verschijnen. Wat ik heb gelezen is dat dit automatisch zou moeten zijn wanneer je een subpagina aanmaakt. Wat doe ik verkeerd? Het gaat om de webwinkel www.brizjiedfashion.nl Ook vraag ik mij af hoe ik de kleur kan aanpassen wanneer je met je muis erop staat.

Alvast bedankt Brizjied

icon

Beste antwoord door Humiez 8 August 2022, 22:04

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Goedemorgen,

Heb je de subpagina's wel op ‘pagina tonen’ staan? Dit zie je bij het paginaoverzicht bij het pijltje van je subpagina.

De kleur kun je aanpassen via Instellingen - Template instellingen - Navigatie - Instellingen.

Groetjes, Bianca
www.sambi.nl

Reputatie 5
Badge +7

Volgens mij kun je je navigatiemenu maar op 1 plaats inzetten. En je hebt hem aan de linker kant wel zichtbaar.

Badge +2

Goedemorgen Bianca,

Bij de subpagina's heb ik ze op tonen staan, maar ze worden helaas niet getoond.

Heb geprobeerd de kleur aan te passen wanneer je er met je muis opstaat, maar ook dit werkt niet. Dit gedaan bij Hooverkleur, maar helaas niets.

Badge +2

Hallo Miranda, als ik het menu links weghaal, verschijnen in de horizontale balk nog steeds niets de subpagina’s

Reputatie 5
Badge +7

Hallo Miranda, als ik het menu links weghaal, verschijnen in de horizontale balk nog steeds niets de subpagina’s

Moet je bij instellingen -->vormgeving → indeling je blokje navigatiemenu naar boven verplaatsen. 

Badge +2

Jaaaaa dank je Miranda het is gelukt, helemaal blij