Vraag

Hoe wijzig je volgorde van verzending in de winkelwagen?

Reputatie 3
Badge +4

Bij mij komt het regelmatig voor dat klanten in de winkelwagen de optie “ophalen bij winkelier”aanklikken en achteraf blijkt dat het toch verstuurd moet worden.

Dit wil ik voorkomen door de volgorde aan te passen en de optie “ophalen bij winkelier”onderaan neer te zetten. Wie weet helpt dat.

Maar… weet iemand of dat kan en zo ja, hoe je dat doet?

Groetjes, Yvonne
www.ruiterkids.nl

12 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ja dat was ook mijn idee. Maar de klant wil ook de verzendkosten pas achteraf betalen.

:smirk:

Reputatie 3
Badge +4

Ja dat is de enige optie. Hopelijk gaan ze dat ook doen.

Reputatie 6
Badge +7

Ja dat was ook mijn idee. Maar de klant wil ook de verzendkosten pas achteraf betalen.

Dan zou ik ze de bestelling opnieuw laten plaatsen.

Reputatie 3
Badge +4

Reputatie 6
Badge +7

Ik zou het inderdaad in de winkelwagen willen aanpassen. Jammer dat het niet kan. Mensen reageren nu een beetje geirriteerd omdat ik het niet even kan aanpassen en zij opnieuw de bestelling moeten plaatsen. En ik loop het risico dat ze dat niet doen..

Groetjes, Yvonne

www.ruiterkids.nl

Ik maak een aparte factuur voor de verzendkosten en laat deze overmaken.

Reputatie 6
Badge +9

Gewoon even zelf de bestelling opnw plaatsen, dit soort reacties probeer ik dan te voorkomen en de meeste reageren helemaal blij nadat ze een mail hebben gekregen dat de bestelling klaar ligt om af te halen. Dan komen ze er vaak pas achter.. nadeel is wel dat ze dan de verzendkosten nog moeten betalen, maar doen ze ook zonder problemen. 

Oh daar had ik geen erg in @Jacqueline dacht echt dat je van alles in dat scherm de volgorde kon aanpassen. 

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het inderdaad in de winkelwagen willen aanpassen. Jammer dat het niet kan. Mensen reageren nu een beetje geirriteerd omdat ik het niet even kan aanpassen en zij opnieuw de bestelling moeten plaatsen. En ik loop het risico dat ze dat niet doen..

Groetjes, Yvonne

www.ruiterkids.nl

Reputatie 6
Badge +7

@Jacqueline ze wil de optie ‘ophalen bij winkelier’ onderaan zetten, de volgorde veranderen, niet de verzendwijze, die kun je inderdaad niet meer aanpassen. Ik plaats dan altijd zelf de order opnw - anders kan ik er geen verzendlabel voor aanmaken. Zou wel handig zijn als het kan, het komt alleen bij mij heel weinig voor. 

Dat klopt maar ophalen bij winkelier staat bij mij in de winkelwagen onder verzendopties en niet bij de betaalwijze. Dus die kun je helaas niet aanpassen. Ik heb het ook regelmatig dat het mis gaat.

Dus bij betaalwijze kun je dit niet aanpassen.

Reputatie 6
Badge +9

@Jacqueline ze wil de optie ‘ophalen bij winkelier’ onderaan zetten, de volgorde veranderen, niet de verzendwijze, die kun je inderdaad niet meer aanpassen. Ik plaats dan altijd zelf de order opnw - anders kan ik er geen verzendlabel voor aanmaken. Zou wel handig zijn als het kan, het komt alleen bij mij heel weinig voor. 

Reputatie 6
Badge +7

Bij de betaalmethode en dan het tweede tabblad kun je de volgorde aanpassen.. 

Dat is helaas alleen voor de betaalmethode en niet voor de verzendwijze.

Reputatie 6
Badge +7

Helaas kan dat niet. Ik heb hetzelfde probleem. Zou fijn zijn als dat opgelost werd.

Reputatie 6
Badge +9

Bij de betaalmethode en dan het tweede tabblad kun je de volgorde aanpassen.. 

Reageer