Beantwoord

Herroepingsrecht formulier plaatsen

• 10 March 2021
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Ik wil de klant de mogelijkheid bieden het Herroepingsformulier te downloaden in de shop. Kan dat? Het formulier heb ik al toegevoegd onder “juridisch”

icon

Beste antwoord door VanessaDW 10 March 2021, 15:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ja, bij juridisch kan je de link van je document kopiëren. En die link kan je dan koppelen aan een woord in je tekst op een pagina, of in je tekst in de footer. 

@Ebbe ik wil eigenlijk liever een retourformulier, zoals het contactformulier.... zodat de klant makkelijk online kan invullen en aanmelden. Indien de klant een account heeft, dat het formulier automatisch linkt aan de klant... wat denk je ? 

Reputatie 7
Badge +16

Hm ja ik snap je. Ik zie nu alleen geen mogelijkheden om dit goed aan te kunnen bieden. Een 2e soort contactformulier is er niet en formulieren van externe partijen worden niet ingeladen. Het enige wat ik kan bedenken is om een Google Form (of een alternatief zoals Jotforms) te gebruiken en deze link dan plaatsen op je shop. Het nadeel is wel dat de klant dan naar een site gaat om het formulier in te vullen. Ik weet niet dat wenselijk is. 

@VanessaDW Dank je. Volgens mij werkt het zo.

Reputatie 2
Badge +2

@Ebbe 

Nee een formulier van derden hoeft al helemaal niet. Dat kan alleen maar mensen afschrikken. 

Maar een 2de contactformulier, waar we zelf keuzelijsten en invulvensters in kunnen plaatsen... dat moet op vlak van ontwikkeling toch mogelijk zijn... 

2e contact formulier zou helemaal fijn zijn natuurlijk. Wellicht in de nabije toekomst?

Reageer