Hallo allen,
Ik wil graag mijn webshop updaten en vind het super leuk om zelf te doen echter heb ik continu hetzelfde probleem.
Zodra ik een foto met tekst heb gemaakt en opgeslagen als png is deze wazig op de laptop. Op mobiele variant valt het de ene keer mee, andere keer niet.
Nu heb ik ontdekt dat je in Canva ook met het sjabloon “website” super leuke dingen kunt creeeren. Ik heb de pro versie zodat ik mijn eigen lettertypes kan gebruiken en mijn logo elementen. Vandaag iets leuks gemaakt, als png opgeslagen en geupload in de webshop en... weer is het wazig. Dus er maar weer afgehaald :-( En wat er nu staat is ook best wazig, en dat vind ik zo lelijk!
Het liefst wil ik afbeeldingen over de breedte van de pagina, zodat het rust en stijl uitstraalt, echter omdat ik het maar niet voor elkaar krijg heb ik afbeeldingen aan beide kanten van de pagina staan.
Ik ben bijna zover om een bureau in te schakelen echter zoals ik al aangaf vind ik het zelf leuk om te doen en wil ik ook regelmatig nieuwe items kunnen posten op mijn startpagina en niet moeten wachten tot iemand tijd heeft ;-)
Kan iemand mij helpen waar het probleem ligt? Ik heb geen photoshop of adobe indesign.
Lieve groet,
Jane
www.weddingbeautybox.nl