Vraag

Filter verwijderen

• 4 November 2021
  • 9 reacties
  • 81 Bekeken

Ik wil 3 van de 4 beschikbare filters verwijderen, omdat dat testen waren en de goede koppelen. Ik krijg extra steeds een foutmelding: ‘oeps, er ging iets fout’

9 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Goedemorgen!

Er speelt op dit moment een bug waardoor het niet mogelijk is om filters te verwijderen. We zullen een update sturen in dit topic als we de oplossing hebben gevonden.

Is er al een oplossing? Ik wil er ook eentje verwijderen. 

Reputatie 3
Badge +5

Zodra de oplossing is gevonden, zal ik een bericht plaatsen. Op dit moment heb ik helaas nog geen nieuws.

Is er nog steeds geen oplossing voor gevonden? 

Reputatie 2
Badge +1

Dit duurt wel echt lang hoor… Ik heb dit inmiddels een maand geleden gemaild aan support en toen gingen ze ermee aan de slag, echter werkt het nog steeds niet. Het zou toch niet zo extreem lastig moeten zijn om zo een onhandige bug sneller op te lossen.

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Er is nog geen oplossing voor. Bugs worden altijd naar prio ingedeeld. De prio wordt bepaald aan de hand van het aantal meldingen, of het het primaire proces raakt (alles rondom orders) of dat shops niet meer bereikbaar zijn. Vervolgens wordt er gekeken of er een acceptabele '’workaround'’ beschikbaar is. Momenteel zijn/waren er een aantal bugs met een hogere prio. Deze hebben voorrang gekregen op alle andere bugs. Mede hierdoor is deze bug nog niet opgelost. 

Zodra deze bug is opgelost laten we het jullie weten. 

Groet,
Ebbe

Hoi Ebbe,

Hier is nog een melding van deze bug. Ook ik kan een aangemaakte filter niet verwijderen.

Groeten,

Jessica

Hi,

Er is nog geen oplossing voor. Bugs worden altijd naar prio ingedeeld. De prio wordt bepaald aan de hand van het aantal meldingen, of het het primaire proces raakt (alles rondom orders) of dat shops niet meer bereikbaar zijn. Vervolgens wordt er gekeken of er een acceptabele '’workaround'’ beschikbaar is. Momenteel zijn/waren er een aantal bugs met een hogere prio. Deze hebben voorrang gekregen op alle andere bugs. Mede hierdoor is deze bug nog niet opgelost. 

Groet,
Ebbe

Begrijpelijk, maar het duurt wel erg lang. Beter géén filters, dan foute. Is er niet snel een oplossing waardoor ze wel te verwijderen zijn?

Hi,

Groet,
Ebbe

Begrijpelijk, maar het duurt wel erg lang. Beter géén filters, dan foute. Is er niet snel een oplossing waardoor ze wel te verwijderen zijn?

Klopt, 100% begrijpelijk maar mij stoort het ook enorm dat ik ze niet kan verwijderen. 

Liever dan inderdaad geen filters! Help us please :D 

Reageer