Vraag

factuurindeling

• 1 april 2021
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

• Newcomer
  • 4 reacties

Vandaag in de Kor gestapt. Nu moet er wettelijk een zin aan de factuur worden toegevoegd: “factuur vrijgesteld van OB o.g.v. artikel 25 Wet OB”

Nu heb ik uit een ander topic begrepen dat dit kan via: vormgeving → factuurindeling → Indeling. Dit zit er bij mijn Grow pakket niet bij. Kan deze zin op een andere manier worden toegevoegd, en zo niet, de vraag welk pakketje deze functie van factuur aanpassen wel heeft. 

5 reacties

Excuus, ben vergeten om een update te sturen. Dit moeten we realiseren. Er is nu geen mogelijkheid om de factuur aan te passen. Ik weet de complexiteit en planning hiervan niet. Ik houd het in de gaten en geen je een update zodra het mogelijk is. 

inmiddels overgestapt op het pro pakket. Het kost iets meer, maar nu kan ik de site helemaal naar wens afmaken en hier heb ik de mogelijkheid van een extra regel op de factuur wel

Goede vraag. Ik heb gezocht naar omwegen om dit op de factuur te krijgen, maar die zijn er niet. Ik heb deze vraag uitstaan bij het productteam. Ik verwacht hier in de loop van volgende week een uitsluitsel op te krijgen (ik hoop eerder). 

is er al iets bekend over dit technische probleem? 

Reputatie 7
Badge +16

Excuus, ben vergeten om een update te sturen. Dit moeten we realiseren. Er is nu geen mogelijkheid om de factuur aan te passen. Ik weet de complexiteit en planning hiervan niet. Ik houd het in de gaten en geen je een update zodra het mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +16

Goede vraag. Ik heb gezocht naar omwegen om dit op de factuur te krijgen, maar die zijn er niet. Ik heb deze vraag uitstaan bij het productteam. Ik verwacht hier in de loop van volgende week een uitsluitsel op te krijgen (ik hoop eerder). 

Top antwoord, hoop dat het product team dit oppakt. 

Reageer