Vraag

Extra velden: ml / ltr

• 11 April 2022
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Hoi! Kwam er vanavond bij toeval achter dat er bij veel producten bij de inhoud het aantal ml, maar ook het aantal liters staat ingevuld met dezelfde waarde. Dit heb ik 100% zeker niet zo ingevuld!

Heb dit ooit  wel eens eerder gezien en gemeld, maar werd er stellig gezegd dat ik dat wss toch zelf had gedaan. De twijfel was daar en erbij gelaten maar zie ik het weer! Bij een aantal producten - handzepen staat er dus nu in de backoffice zowel 75 liter ingevuld als 75 ml. Het vreemde is dat in de webwinkel zelf alleen de ml’s, gelukkig! wordt weergegeven. @Arjan wil je even kijken wat er aan de hand is: www.countryathome.nl/a-64523954/zusss-bad-body/zusss-handzeep-collect-moments/ en kijk dan maar bij de instellingen.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Sonja,

Ik heb het uitgebreid getest en ik krijg het niet gereproduceerd. De enige manier waarop het mij lukt om ze allebei actief te krijgen, is door ze allebei aan te vinken. Als het jou wel lukt, hoor ik graag welke stappen je hebt doorlopen om het probleem te reproduceren. Dan kunnen we er verder in duiken.

Reputatie 6
Badge +8

Hoi Sonja,

Ik heb het uitgebreid getest en ik krijg het niet gereproduceerd. De enige manier waarop het mij lukt om ze allebei actief te krijgen, is door ze allebei aan te vinken. Als het jou wel lukt, hoor ik graag welke stappen je hebt doorlopen om het probleem te reproduceren. Dan kunnen we er verder in duiken.

Het is dan toch ook vreemd dat alleen de ml’s getoond worden en niet de liters? Als zou ik ze allebei willen tonen..

Reputatie 5
Badge +6

In mijn testwinkel kan ik wel twee extra velden met dezelfde naam en achtervoegsels ‘ltr’ en ‘ml’ tonen. Je zou kunnen proberen om het extra veld met ‘ltr’ opnieuw aan te maken.

Reputatie 6
Badge +8

In mijn testwinkel kan ik wel twee extra velden met dezelfde naam en achtervoegsels ‘ltr’ en ‘ml’ tonen. Je zou kunnen proberen om het extra veld met ‘ltr’ opnieuw aan te maken.

Maar ik wil helemaal geen LTR én ML tonen! Op onverklaarbare wijze zijn beide opties geactiveerd bij een aantal producten wat ik niet heb gedaan! 500 liter voor een zeeppomp inhoud?! 

Beide zijn dus actief en wordt alleen het aantal ml getoond - gelukkig maar! Hoe kan het dus dat naast de 500 ml ook de 500 ltr ook actief staat en niet getoond wordt in mijn webwinkel?? Omdat ik dat niet gedaan heb en er is anders aan de hand is.

Reputatie 6
Badge +8

Nu is er een nieuw veld in mijn ‘zichtbare’ velden lijst terecht gekomen - bij ieder artikel → barcode €. Daarover al even contact gehad met support, dit is wss ontstaan door een fout in de app.

Het klopt dus toch dat er velden ontstaan die niet zelf zijn aangemaakt. Zo ook met bovenstaande, wat nog niet is opgelost blijkbaar, want het is al meer dan een maand stil. 

Reageer