Beantwoord

email

• 6 May 2021
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
  • Super user
  • 265 reacties

ik krijg mijn email niet meer geopend - ligt het plat?

Verder krijg ik ook klachten van klanten die zeggen dat ze een email verstuurd hebben en geen antwoord ontvangen. Ik heb deze mails niet ontvangen!

Wat gaat / is er mis?

thks

icon

Beste antwoord door Ebbe 6 May 2021, 16:47

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@evv gebruik jij onze webmail of heb je deze ingesteld in bijvoorbeeld outlook?

Reputatie 5
Badge +8

@Ebbe  ik gebruik jullie webmail

Reputatie 7
Badge +16

@evv ik moet het altijd checken, maar zit de mailbox wellicht vol? Links onderin zie je een percentage. Hier zie je dus hoe vol de mailbox is. 

Reputatie 5
Badge +8

@Ebbe 

Neen, ik kan nu weer inloggen. De mail is nu ook (met vertraging) binnen gekomen.

Wat is het dat ik zo af en toe niet kan inloggen en dat de mails met vertraging binnen komen?

Reputatie 7
Badge +16

Oke, gelukkig. Waarom je af en toe niet kunt inloggen is mij een raadsel. Krijg je een foutmelding te zien? Hoe vaak speelt dit?

Wat betreft het vertraagd binnen komen van mails, dit kan meerdere oorzaken hebben. Hier is niet echt antwoord op te geven. Het kan bij de verzender liggen, de ontvanger en alles wat daar tussen ligt. 

Badge +2

Beste Ebbe,
Dat is dus geen antwoord waar we iets mee kunnen ...
Wij ondervinden hier net zoals evv vertraagd binnenkomende mails.

Ook wij werken via jullie webmail.

Er zijn dus wel degelijk issues.
Alle bevestigingsmails van de orders (15 tal) van afgelopen zaterdag hebben wij pas zondagmorgen ontvangen! 

Badge +2

Ebbe of collega,

Vanmorgen (donderdag 20-5) mailbox geopend en alle mails van di en woensdag zijn verdwenen?
Graag checken en corrigeren. Kan ik hiervan bevestiging krijgen aub?

Reputatie 7
Badge +16

Er is geen enkel signaal dat de mailserver niet werkt aan onze kant. Nogmaals, een vertraging is altijd mogelijk en helaas niks aan te doen.

Badge +2

Ondertussen bevestiging gekregen dat er wel degelijk vertraging op de server zat. Wel vreemd dat dit dan niet algemener is. Soit, probleem momenteel opgelost en hopelijk blijft dit zo.

Reageer