Beantwoord

Eigen 'linktr.ee pagina' / landingspagina maken

• 10 July 2020
  • 7 reacties
  • 622 Bekeken

Graag zou ik een eigen ‘linktr.ee’ pagina aan willen maken. Dus wanneer mensen op de link in mijn instagram klikken, ze op de pagina terecht komen waar alle linkjes staan van de diverse posts. 
Ik wil mensen op mijn eigen site houden, ipv ze door te linken naar linktr.ee. 

Die landingspagina moet verborgen zijn voor de regulieren webshop bezoekers, maar wel te benaderen zijn door de mensen die via instagram op die link klikken. 

Ik weet dat je pagina’s kan verbergen in de webshop, maar wel de url kan gebruiken. Echter is het zo (tenminste dat heb ik ontdekt in mijn testversie) dat wanneer je op de url klikt je op de landingspagina terecht komt, alleen staat er dan (verborgen) boven. Ik vind dit er zeer raar uitzien. 

Dus weet iemand hoe ik dat woord (verborgen) kan verbergen :-) 

Dank jullie wel vast!!

icon

Beste antwoord door Ebbe 13 July 2020, 10:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hey Babette,

Tof idee! Als je ermee klaar bent, wil je het resultaat dan delen? Wie weet is het ook iets voor andere gebruikers :ok_hand:

Terug naar jouw vraag. Een echte verborgen pagina kun je niet gebruiken. Deze wordt alleen getoond als je bent ingelogd in de beheeromgeving en dat zijn jouw klanten - hopelijk - niet. Wat je moet doen is een subpagina aanmaken van een verborgen pagina. Deze subpagina verberg je niet. Die subpagina is jouw landingspagina. Deze is altijd met een link te bereiken, maar is in jouw shop niet terug te vinden. Daar zorgt de verborgen hoofdpagina voor. Dus concreet:

1. maak een hoofdpagina aan en verberg deze
  2. maak een subpagina aan van de verborgen hoofdpagina
  3. verberg de subpagina niet

Dat was 'm. Succes en laat het weten als het niet lukt. 

Groet,
Ebbe

Dank je wel Ebbe, voor je duidelijke antwoord!! Ik ga ermee aan de slag…

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Babette,

Ik heb een tijd geleden me een beetje verdiept in Linktree, en veel marketingbureaus geven aan dat je dit beter niet kunt gebruiken. Met name in combinatie met Google Analytics heeft het veel haken en ogen. 

Lees hier maar eens: https://www.sabineboogaard.nl/waarom-linktree-instagram-niet-gebruiken/

Hej Nanaas, 

Dat is dus precies dat ik in de webshop een pagina wil maken met de instagram links, zodat mensen op mijn pagina blijven en niet naar een externe pagina gaan zoals linktree. 

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +9

Hej Nanaas, 

Dat is dus precies dat ik in de webshop een pagina wil maken met de instagram links, zodat mensen op mijn pagina blijven en niet naar een externe pagina gaan zoals linktree. 

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Dan las ik je berichtje inderdaad verkeerd! :wink:

Badge

Ik zou dit ook willen doen, maar wat me stoort is dat alles van mijn webwinkel (hoofding, navigatiebalk, footer ect….) er ook nog opkomt.

Ik zou graag een volledig lege pagina hebben zoals je ook bij Linktree hebt. Is dit mogelijk?

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben ook aan het stoeien om een eigen ‘linktr.ee’ pagina aan te maken via MWW ! Grrrrrrrr, valt niet mee, omdat in de mobiele versie vd shop niet de hele breedte wordt getoond. Is dus flink puzzelen en meten! Ik ben even benieuwd of het jou al gelukt is @BBTT design ??

Reageer