Beantwoord

cookie melding vormgeving

• 23 September 2020
  • 7 reacties
  • 153 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi,

Vandaag heb ik de cookiemelding geactiveerd. Ik vind echter de pop-uw wat vormgeving betreft niet mooi (grijs met felgroen). Is er een mogelijkheid om deze kleuren aan te passen. Ik heb voor mijn gevoel overal gezocht, maar kan het niet vinden?

Iemand die dit weet?

Alvast ontzettend bedankt als je me hiermee kunt helpen.

Hartelijke groeten,

Chantal

Kinderkameratelier

icon

Beste antwoord door Michel vG 23 September 2020, 20:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ze zijn van mijnwebwinkel bezig met een testversie voor een nieuwe cookie melding. Deze past zich aan aan de kleurstijl van je webshop. Ik ben daar met een paar andere gebruikers al mee aan het proberen. 

Reputatie 7
Badge +8

Zie net dit bericht van Ebbe van mmw;

Cookie melding voor alle gebruikers geupdate

Reputatie 1
Badge +2

Ze zijn van mijnwebwinkel bezig met een testversie voor een nieuwe cookie melding. Deze past zich aan aan de kleurstijl van je webshop. Ik ben daar met een paar andere gebruikers al mee aan het proberen. 

Oh, dankjewel… de link uit de laatste bericht opent bij mij niet, maar blijkbaar kunnen we dus op korte termijn verwachten dat de cookiemelding wat beter aan de webshop is aangepast (wat kleur betreft). Super!

Reputatie 7
Badge +8

Sorry mijn fout. De link staat in een stuk van de.community die alleen de testers kunnen zien.

Reputatie 7
Badge +16

Het komt eraan, Chantal! Er zitten nog een paar bugjes in, die moeten we eerst oplossen. Zodra de nieuwe cookiebanner wordt gelanceerd, laat ik het hier op de community (ook) weten.

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

@Chantal De nieuwe cookie banner is gelanceerd:muscle:

Reputatie 1
Badge +2

@Chantal De nieuwe cookie banner is gelanceerd:muscle:

Super! Heel blij mee!

Reageer