Is het mogelijk om een blokje tekst naast een plaatje te krijgen ipv erboven of eronder? Ik wil het graag zoals het plaatje hieronder, maar de tekst is nu in een plaatje gezet.

Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelIs het mogelijk om een blokje tekst naast een plaatje te krijgen ipv erboven of eronder? Ik wil het graag zoals het plaatje hieronder, maar de tekst is nu in een plaatje gezet.
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelHa Ruud,
Dat is alleen mogelijk met afbeeldingen. Je maakt van de tekst dan een afbeelding en plaats vervolgens de afbeeldingen naast elkaar. Ik raad je dit echter af omdat dit niet ten goede gaat van je SEO (ranking binnen Google). Er is op dit moment niet echt een goede manier om dit te regelen. We zijn bezig met een nieuwe vormgeving. Een belangrijk punt hierbij is om dit wel mogelijk te maken. Hiervoor moet je nog wel even geduld hebben, hier wordt flink aan gesleuteld. Uiteraard volgt er een update zodra dit live is.
Groet,
Ebbe
Ik was zojuist op zoek naar dezelfde optie om naast een plaatje tekst toe te voegen. Of eigenlijk wilde ik een plaatje in de tekst verwerken, zonder dat de regelafstand daarmee beïnvloed wordt en de tekst dus gewoon mooi doorloopt.
Is dit inmiddels al mogelijk?
Ik was zojuist op zoek naar dezelfde optie om naast een plaatje tekst toe te voegen. Of eigenlijk wilde ik een plaatje in de tekst verwerken, zonder dat de regelafstand daarmee beïnvloed wordt en de tekst dus gewoon mooi doorloopt.
Is dit inmiddels al mogelijk?
Dit kun je middels een tabel doen, maar het nadeel is dat dan of je tekst of je afbeelding wegvalt zodra iemand je website op een smartphone bekijkt. Advies: bij voorkeur geen tekst naast een afbeelding, en bij voorkeur geen afbeelding met tekst - dat wordt niet geïndexeerd door Google.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.