Vraag

Artikelen en stock in een overzichtelijke App met barcode

• 14 February 2021
  • 10 reacties
  • 265 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Voor de liefhebber heb ik een handige en gebruikersvriendelijke App gemaakt:

Data is gebaseerd op Excel export vanuit MijnWebWinkel … integratie via MijnWebWinkel API kan ook. Wat missen jullie of zouden jullie als wens hebben ?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Misschien een stomme vraag maar waar gebruik je de app voor? Is het een soort voorraad checker of kun je er meer mee nog?

Reputatie 5
Badge +6

Het is om in 1x de bestelling door te sturen naar de leverancier en daarnaast de mogelijkheid om labels te printen met barcode en verzend labels via DYMO en pakbonnen met images en barcode.

In de toekomst om via offertes te maken en deze bij akkoord via de achterkant in een order in Mijjnwebwinkel om te zetten.

Een aantal uitbreidingen komen zo via de app beschikbaar voor gebruik ... tot het moment dat deze in mijn webwinkel beschikbaar komen dan pak ik deze daar weer op.

ParaSQL Shopify integratie als voorbeeld welke ik voor Mijnwebwinkel wil inzetten:

https://www.youtube.com/watch?v=flRR8_gipV4

Reputatie 5
Badge +8

Wat ik mis in de functionaliteit van de winkel is een 2 niveau pakbon.

Ik verstuur samengestelde artikelen (bestaande uit een aantal losse artikelen) op de huidige pakbon komt nu alleen het hoogste niveau samengesteld artikel te staan. Ik zou handmatig een lijst met onderliggende artikelen eraan willen hangen en die elke keer willen kunnen gebruiken.

(multi level pakbon)

of is dit niet wat je bedoeld?

Reputatie 5
Badge +6

Multi Level Pakbon (samengestelde artikelen) is een goede … ik zelf heb dit ook … Koop een Windsurfer  LT Bundle bestaande uit mast, giek, en zeil (met kleur keuze naar wens) … @evv : komt het op de factuur wel naar wens ?

Reputatie 5
Badge +8

Multi Level Pakbon (samengestelde artikelen) is een goede … ik zelf heb dit ook … Koop een Windsurfer  LT Bundle bestaande uit mast, giek, en zeil (met kleur keuze naar wens) … @evv : komt het op de factuur wel naar wens ?

nee, op de factuur komt op dit moment alleen het bovengelegen nummer.

Voor mijn klanten is dit echter niet zo'n probleem. Zij bestellen gewoon een set.

Reputatie 3
Badge +3

Marco, wat een geweldig initiatief, ik ben geintresseerd. Kun je mij informeren wat de kosten zijn om dit te kunnen gebruiken?

Ik vind de functionaliteit van Parasql geweldig en begrijp dat je dit als voorbeeld gebruikt.

Reputatie 5
Badge +6

Op dit moment ben ik bezig met Mijnwebwinkel om de juiste API te krijgen.

Hebben jullie nog ideeën/wensen voor integratie met API dan hoor ik dat graag.

Reputatie 3
Badge +3

Hallo Marco,

Ja ik heb wel wat wensen, ik zou wel wat meer velden willen zien, zoals de categorie waar de artikelen onder staan, de lokatie code en leverancier en bestelnummer leverancier. 

Reputatie 3
Badge +3

Hallo Marco, als aanvulling op bovenstaande zou ik het leuk vinden als je op verschillende manieren zou kunnen filteren, bv toon een overzicht van alle artikel van leverancier “X” of “Y”.

Of toon een overzicht van een bepaalde categorie.

Zomaar een paar suggesties.

Reputatie 5
Badge +6

@Mary Koperdraat Kalligrafie : Mooie toevoeging … maar dat kan zeker.

Reageer