Vraag

afmeting foto om in je shop te plaatsten.

• 1 November 2021
  • 6 reacties
  • 78 Bekeken

Badge +1

Hallo lieve lezer

Bij deze zou ik graag willen weten wat nu eigenlijk de gaan bare afmetingen zijn om mooi in je webshop www.annebientje.nl te plaatsen bij mij zijn nu de fotoos niet allemaal de zelfde afmetingen wie kan me helpen?

mvg annebientje

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik hanteer voor de artikelfoto's een vierkant formaat van 567x567 pixels. En ik heb de ervaring dat ze dan netjes en scherp getoond worden. :blush:

Badge +1

yes dank voor het snelle antwoorden ga ik het proberen die afmeting doet u dat nog in een speciaal prograam

Reputatie 7
Badge +9

yes dank voor het snelle antwoorden ga ik het proberen die afmeting doet u dat nog in een speciaal prograam

Ik werk zelf met Photoshop, maar dat kan ook met andere (gratis) programma's. Bijvoorbeeld Canva. 

Badge +1

dank je kan u misschien een kijkje nemen in onze webshop www.annebientje.nl  ben al druk bezig om de fotoos 1 voor 1 om  te zetten ben bij meisjes begonnen als u daarop klikt ziet u al een paar fotoos groter gemaakt maar hoor graag wat u ervan vindt.

Badge

Hoi Annebientje, 

Leuke webshop! Ik ben zelf ook net begonnen en het lukt mij niet om mijn homepage mooi te maken. Zo lukt het me bijvoorbeeld niet om daar foto's op te plaatsen zoals jij hebt gedaan die dan doorlinken naar een pagina. Kun jij misschien vertellen hoe jij dat hebt gedaan?

Groet, 
marieken

www.MeteenN.nl

Reputatie 7
Badge +9

dank je kan u misschien een kijkje nemen in onze webshop www.annebientje.nl  ben al druk bezig om de fotoos 1 voor 1 om  te zetten ben bij meisjes begonnen als u daarop klikt ziet u al een paar fotoos groter gemaakt maar hoor graag wat u ervan vindt.

@annebientje Ik zou nog eens goed kijken naar je artikeltitels. Die zijn nu vrij lang, en dat maakt het onoverzichtelijk voor de bezoeker. Dat extra tekstje kun je bijvoorbeeld kwijt in de omschrijving. Denk ook aan meerdere specificaties (bijvoorbeeld bij schoenen), zoals type zool, soort materiaal, veters etc. Hoe meer informatie, des te eerder zal iemand over gaan tot aankoop. Plus: kijk ook eens of je meerdere foto's bij het product kunt zetten. In een schoenenwinkel zal iemand een schoen in zijn hand pakken en bekijken. Op internet kan dat niet. Maar meerdere foto's/andere aanzichten maken het wel makkelijker!

Daarnaast zou ik adviseren een andere kleur koopknop/winkelwagen knop te kiezen als je nu gebruikt, omdat deze ook al terugkomt in de footer. Lees hier meer: https://e-expansion.nl/kleuren-voor-een-koopknop

Reageer