Vraag

Welke boekhoud progamma is gemakkelijk

• 2 april 2020
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

Beste, 

Ik ben aan het kijken om met een boekhoudprogramma te werken die ik kan koppelen met mijn webshop. Alleen ik ben hier nog niet echt in thuis dus ben benieuwd welke julie gebruiken als jullie deze gebruiken? 

5 reacties

Beste Nikky,

als je een premium account heeft

dan kan je de kassa app toevoegen.

Groetjes, Rick

Reputatie 2
Badge +2

Beste Nikki,

Wij werken met het pakket van Snelstart. Een Nederlandstalig pakket wat niet moeilijk is in het gebruik. Uiteraard zul je wel wat elementaire kennis van het boekhoud proces moeten hebben. Want jouw inkopen, verkopen en geldstromen zullen wel op een goede manier door de administratie moeten lopen.

Als je ook je voorraad bij wilt houden, dan zijn hier ook de mogelijkheden voor.

Via een externe partij kun je er voor kiezen om eventuele orders aangemaakt in Mijnwebwinkel te importeren in de Snelstartadministratie. 

Ik ben heel tevreden over Jortt!

Reputatie 1
Badge +1

Er zijn gelukkig best veel boekhoudprogramma's al zou ik er wel een kiezen die gekoppeld is. Zie hier een overzichtje van boekhoudpartners. Momenteel is e-Boekhouden gratis tot 15 maanden na de inschrijving bij de KvK. Ook Moneybird hoor ik veel goede geluiden over!

Reputatie 1
Badge +2

Even dit topic nieuw leven inblazen! Is er ook een programma wat geen extra betaling vraagt voor een koppeling? Ik ben maar een relatief kleine webshop en doe dit hobbymatig, dergelijke kosten kan ik nog niet dragen. Of weet iemand een handige manier om makkelijk een excel bestand te exporteren voor Snelstart? De codes duizelen me nogal en is niet mijn forté.

Reageer