Hallo
Wie kan me helpen met het maken van een backup van mijn webmail
en het instellen van webmail zonder mijn webwinkel
Hallo
Wie kan me helpen met het maken van een backup van mijn webmail
en het instellen van webmail zonder mijn webwinkel
Hi,
Voor het maken van een backup kun je het beste de webmail instellen in bijvoorbeeld Outlook of Thunderbird. Je kiest dan voor een IMAP-verbinding. Hiermee wordt de webmail gesynchroniseerd met je eigen e-mail programma. Op die manier beschik je altijd op meerdere plekken over je mail. Welk e-mail programma gebruik je? Dan kan ik speuren naar instructies.
Groet,
Ebbe
Ha Ebbe
klinkt voor mij allemaal zeer onduidelijk , ik gebruik de webmail van mijnwebwinkel en prive via hotmail
maar is voor mij allemaal abrcadabra
Daar zijn instructies voor Hotmail - samen met Gmail, live, ondersteunen we eigenlijk niet. Dit omdat dergelijke ‘’browser’’ mailprogramma’s continue updates doorvoeren. Hierdoor kan het zijn dat de gebruikte instellingen niet meer werken. Ik adviseer je dan ook om - voor je werkmail - Thunderbird te gebruiken. Dit is een gratis mailprogramma die goed werkt. Hoe je jouw webmail vervolgens binnen laat komen in thunderbird lees je hier → https://www.mijnwebwinkel.nl/support/vraag-en-antwoord/hoe-stel-ik-de-e-mail-met-thunderbird
Succes!
maar ik snap niet hoe ik een back up kan maken
Een back up maak je door je e-mail ook in te stellen in een alternatief mailprogramma. Al je e-mail die binnen komt en is gekomen in je webmail worden ook geplaats in bijvoorbeeld Thunderbird. Het mailprogramma die wij gebruiken heeft geen goede back up functie. Hiervoor moet je per e-mail (1 voor 1) een back up maken.
dus elke mail doorsturen
Moet ik dan eerst die thunderbird installeren en dan alles daar heen sturen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.