Begin van de week kreeg ik een mail van een klant dat ze er achter was gekomen dat het adres verkeerd was wat ze had opgegeven.
Ze had haar postcode en huisnummer ingevuld en ging er van uit dat het systeem het verder goed zou invullen. Dit is dus niet goed gegaan. Het is ook wel een raar verhaal, want het zijn echt haar postcode en huisnummer, maar er staat een heel andere straatnaam en plaatsnaam.
Haar bestelling is dus nooit bij haar aangekomen en ook niet hier retour gekomen.
Omdat de combinaties in het adres nu zo niet kloppen verwacht ik ook niet dat het op dat andere adres is aangekomen. Maar dat kan ik misschien nog onderzoeken.
In eerste instantie vind ik dat de klant zelf verantwoordelijk is voor het controleren van het adres.
Mijn idee was dat als het hier retour was gekomen ik het dan alsnog naar het goede adres zou sturen.
Maar nu lijkt het dus kwijt. En niet door iets van mijn kant. Maar ik voel me er toch niet oke bij.
Wat zouden jullie doen?
Beste antwoord door powerfulproducts.nl
Bekijk origineel