Het valt mij op dat het extreem rustig is de laatste weken op de community. Zijn het niet de juiste topics, of zijn er een hoop wewbwinkels gestopt.
Komt inderdaad niet veel nieuws langs. Kijk elke dag wel even. Ben zelf met booster productfeed bezig geweest maar daar heb ik de community nog niet voor nodig gehad.
Kijk ook wel regelmatig, maar geen behoefte om te reageren 😊. Loop zelf al maanden tegen dezelfde dingen aan en wil daar niet steeds weer over gaan beginnen. Nu zie ik deze problemen ook bij anderen terwijl deze al maanden spelen en lees ik alsof ze nieuw zijn.
De kassa-app ligt voor mijn gevoel ook stil, geen feedback van de laatste meeting. Daarnaast zijn we nu nog bezig het barcode probleem in te halen.
We mogen inderdaad wel weer eens een actie doen om klanten die nog geen lid naar de community te krijgen. Nu ligt het aantal bezoekers/interacties in lijn met de verwachting. De drukte trekt meestal de 2e helft van september weer aan.
Zijn er onderwerpen die jullie graag besproken willen hebben? Dit kan alles zijn en hoeft niet per se product (mijnwebwinkel) gerelateerd te zijn? Wijzelf zaten te denken om meer te delen over trends en ontwikkelingen en hoe je daar vervolgens op kunt inspelen.
Jullie mogen ook zelf topics starten over onderwerpen die je interessant vindt.
Vandaag komt er een stuk online te staan over waar Google op let bij het schrijven van Seo teksten. Dit is is recentelijk gewijzigd en wel goed om te weten. Ik plaatst het artikel vanmiddag.
Ik ben er ook nog hoor :-)
Ik kijk iedere dag maar vaak heb ik niet echt de behoefte om te reageren (topic al bekend of het is een onderwerp waar ik niet genoeg van af weet, ik heb bijvoorbeeld geen kassapakket) en ik heb (gelukkig) nog iets te druk met mijn eigen winkel om nieuwe topics te beginnen.
Dus ik blijf even onder de radar maar ik ben niet weg 😁
Ik ben er ook nog! Ik kijk regelmatig, maar merk ook dat er op het moment niet veel vragen gesteld worden. Of er wordt al snel op gereageerd. 😉 Ik denk dat het weer aan begint te trekken zo deze maand bij veel webwinkeliers, dus dat er wellicht binnenkort weer wat meer vragen gesteld worden.
We wachten het af. 😊
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.