Beantwoord

Wachtwoord steeds niet juist bij opnieuw aanmelden

• 24 april 2020
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Dit heb ik nu al vanaf het begin, elke keer als ik een tijdje niet op het forum ben geweest en opnieuw moet inloggen accepteert hij het wachtwoord niet. Google heeft het opgeslagen, deze is kennelijk niet juist maar ook als ik het handmatig weer opnieuw invul (en ja het is 1000% zeker juist) accepteert hij het niet. 

Vervolgens doe ik maar steeds wachtwoord vergeten en weer hetzelfde wachtwoord invullen en ben dan ook automatisch ingelogd totdat ik weer uitgelogd raak…..

Hebben meer mensen hier last van of ben ik weer de enigste?….

icon

Beste antwoord door Ebbe 24 april 2020, 17:53

Hi @Peter

Ik denk dat je bij gebruikersnaam je e-mail adres invult in plaats van je gebruikersnaam. Dit is in jouw geval peter.

Ik heb dit aangekaart bij het platform waarop deze community is gebouwd. Je bent namelijk niet de enige. 

Hopelijk is dit de oplossing. Laat het anders weten. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Peter

Ik denk dat je bij gebruikersnaam je e-mail adres invult in plaats van je gebruikersnaam. Dit is in jouw geval peter.

Ik heb dit aangekaart bij het platform waarop deze community is gebouwd. Je bent namelijk niet de enige. 

Hopelijk is dit de oplossing. Laat het anders weten. 

Reputatie 1
Badge

Meen je dit nou….., dit is inderdaad de oplossing.

Het rare is wel dat je bij registratie uit moet gaan van je e-mailadres. Maargoed, ik had het (bijna) zelf kunnen bedenken!!!! :kissing_closed_eyes:

Reputatie 1
Badge +1

Wilde net hetzelfde gaan vragen toen ik gelukkig deze thread zag:sweat_smile:

Reputatie 1
Badge

Ik heb er ook last van, hoe kom ik nou achter de inlognaam?

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb er ook last van, hoe kom ik nou achter de inlognaam?

Bij het aanmaken van je account alhier heb je die opgegeven. Je ziet het bij je profiel maar dan moet je natuurlijk wel eerst kunnen aanloggen:-)

Wat zou moeten werken is even via ‘wachtwoord vergeten’. Daar moet je wel je e-mail adres opgeven waarmee je je ooit hebt aangemeld en vervolgens reset je je password naar evt. dezelfde die je nu al hebt. Vervolgens even bij je profiel kijken wat ook al weer je inlognaam was!

Reputatie 7
Badge +4

@M.Hartman in jouw geval is je inlognaam M.hartman. Het is dezelfde naam die je ziet bij je reactie. Maar dan moet je die inderdaad nog wel weten. Als je die bent vergeten kun je de tip van @ramblingrose toepassen. 

De community is gebouwd via het platform van Insided. Ik heb daar ook aangegeven dat het inloggen niet handig is. Als je het e-mail adres kunt gebruiken is dat een enorme verbetering. Ik hoop dat hier ooit iets mee wordt gedaan. Een alternatief is dat wij SSO introduceren. Hiermee log je automatisch in met de inloggegevens van je webwinkel. Dat heeft mijn voorkeur, maar is blijkbaar vrij complex om te bouwen. Het versimpelen van het inloggen, staat in ieder geval op de radar.

Groet,
Ebbe

Reageer