Vraag

Waar blijft de reactie van MWW op.meldingen / storingen?

• 16 January 2021
  • 13 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik zie meerdere meldingen voorbijkomen over storingen, crashes en vertragingen. Zelf heb ik ook wat geplaatst.

Geen enkele reactie van MWW zelf. 

Ondertussen werkt het bij mij weer. Maar het zou toch fijn zijn als hier wat sneller op wordt gereageerd met een eventuele uitleg wat er aan de hand is.

13 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Helemaal met je eens! MWW reageert totaal niet en dat vind ik zeer slecht!

Reputatie 4
Badge +4

Ik kan dus inmiddels weer niet bij mijn orders komen!

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb dit eind de middag gisteren ook al gemeld, met schermafdrukjes erbij. Snel antwoord met, hier lukt het gewoon. Daar heb je dus niets aan. 
nu blijkt het dus wel een storing te zijn en is het weekend. Jammer de bammer dus voor ons want dan werkt er niemand. De zoveelste reden dat wij de juiste beslissing hebben genomen en aan het overstappen zijn 

Reputatie 1
Badge

Er bestaat toch ook zoiets  als weekend diensten? Waarom hebben ze dat bij mww niet? 

Zo lopen wij omzet mis. ☹

Reputatie 7
Badge +16

Een weekenddienst is er niet. Er is een storingsdienst, zij staan 24/7 stand by. Zij signaleren alleen niet als er een bug is. Zij signaleren alleen als er problemen zijn in de infrastructuur of de database. Bijvoorbeeld als er een Ddos aanval is en het platform offline gaat.

De mail en ook de community wordt ook in het weekend gelezen. Individuele vragen worden maandag opgepakt. Grote verstoringen, zoals gisteren met de cookiebanner, worden ook in het weekend opgelost. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 6
Badge +7

Deze storing had ik ook via de mail gemeld op zaterdagochtend. Ook dat de cookiemelding niet tevoorschijn kwam heb ik gemeld. Het is maar net hoe iemand zo'n mail beoordeeld op dat moment. Als een individueel probleem of een probleem wat zich bij iedereen voordoet maar niet iedereen mailt. Ik zou het toch wel heel fijn vinden als er in het weekend wat meer controle is.

Reputatie 4
Badge +4

Technisch probleem of niet. Een DDOS-aanval zegt mij sowieso al niks….ik ben geen techneut.

Bij problemen, die een groot aantal hadden, zou er toch op zn minst om het uur even gecheckt kunnen worden, wat er speelt. Daarvoor heet het toch een "community"?

Reputatie 2
Badge +2

Ik zie meerdere meldingen voorbijkomen over storingen, crashes en vertragingen. Zelf heb ik ook wat geplaatst.

Ondertussen werkt het bij mij weer. Maar het zou toch fijn zijn als hier wat sneller op wordt gereageerd met een eventuele uitleg wat er aan de hand is.

De Community is deels ontstaan  zodat gebruikers elkaar kunnen helpen.
Dat houdt niet dat  MWW dan met de armen over elkaar kan gaan zitten.
Het stoort mij heel erg dat er geen opvolging is op vragen die gesteld zijn en die niet zijn afgehandeld.
Zowel hier in de Coumminity als elders
Het stoort me ook dat je niets hoort op dingen die je als feedback aangeeft en dat je nog steeds geen reactie krijgt op aangemaakte support tickets.
MWW scoort wat mij betreft qua communicatie naar de klant nog steeds slecht.

Reputatie 7
Badge +11

Het stoort mij heel erg dat er geen opvolging is op vragen die gesteld zijn en die niet zijn afgehandeld.
Het stoort me ook dat je niets hoort op dingen die je als feedback aangeeft en dat je nog steeds geen reactie krijgt op aangemaakte support tickets.

De community is nu al zo groot dat het niet door 1 iemand van mww bij te houden is. Daar zou mogelijk versterking bij moeten. En Ebbe heeft vast ook nog wel andere taken binnen mww. 

Reputatie 7
Badge +16

Jammer om te lezen dat we de indruk hebben gewekt dat wij met onze armen over elkaar zitten. Dit doen we namelijk absoluut niet. Je geeft aan dat er geen opvolging wordt gegeven op vragen, zowel op de community als support tickets. Heb je hier voorbeelden van? We moeten namelijk altijd een reactie geven. Als blijkt dat dit niet het geval is, moet dit aangekaart worden zodat we hier scherper op zijn. 

Ik hoor het graag. 

Deel deze ervaring niet echt.. als iedereen een mail stuurt met betrekking tot een storing zijn ze alleen daar al druk mee, laten ze het probleem maar op lossen. Er is een speciale ‘storingspagina’ waar precies op staat als er iets aan de hand is.. daar kijk ik dan even op. Tuurlijk baal ik er ook van dat het soms niet vlekkeloos verloopt en net zo goed wel eens een mail gestuurd dat de shop steeds in de error springt - dan is achteraf duidelijk gecommuniceerd dat er een update gepland stond die ik niet gelezen had.  

Reputatie 7
Badge +11

Ik deel deze mening ook niet. Het valt mij ook wel erg op dat er wel kritiek gegeven is. Maar als er dan een vraag komt van geef eens wat voorbeelden of dit zou een oplossing kunnen zijn of hele leuke alternatieven voor een (gratis) gastenboek dan is het ineens weer muis stil aan de andere kant. En wat mij ook opvalt dat er toch nog een hoop mensen de mails niet krijgen/ of niet lezen dat het gastenboek per 1-3 zou vervallen. Waar ook in die zelfde mail een paar leuke gratis mogelijkheden zijn zodat je de reviews met wat uren knip en plakwerk toch kan behouden.

Je kan je trouwens ook in schrijven op de statuspagina, zodra er een storing is dat je een mail of een smsje krijgt

Reputatie 6
Badge +7

En wat mij ook opvalt dat er toch nog een hoop mensen de mails niet krijgen/ of niet lezen dat het gastenboek per 1-3 zou vervallen. Waar ook in die zelfde mail een paar leuke gratis mogelijkheden zijn zodat je de reviews met wat uren knip en plakwerk toch kan behouden.

Je kan je trouwens ook in schrijven op de statuspagina, zodra er een storing is dat je een mail of een smsje krijgt

Ik heb 5 shops bij MWW en bij 1 shop komt alles standaard in de spamfolder terecht. Waar dat aan ligt, geen idee. Misschien is dat bij meer mensen het probleem.

Reageer