Vraag

Voorraad per variant

• 17 February 2021
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo,

Ik ben zojuist begonnen op mijnwebwinkel, en het lukt me niet om de voorraad per variant in te vullen van de toegevoegde artikelen. In het artikel daarover op de faq-pagina (‘Hoe stel ik de voorraad in?’) staat dat als er een product met varianten is toegevoegd, naast ‘snel bewerken’ de knop ‘varianten’ zou moeten komen te staan. Als ik via ‘inhoud’ naar ‘artikelen’ ga, en de lijst met artikelen met keuzelijsten bekijk, is die knop ‘varianten’ nergens te bekennen. De standaardvoorraad staat op ‘onbeperkt’. Wat doe ik fout?

4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Beste Neeltje,

Boven aan bij je artikel instellingen staan tabbladen met waaronder een tabblad varianten. 

Daar kun je het aantal invoeren per artikelvariant door op het tandwieltje te klikken. 

Ik hoop dat je er zo uitkomt!

Groetjes,

Nienke

Beste Nienke,

bedankt voor je antwoord, het gekke is dat dat tabblad er bij mij niet tussen staat. Zou het kunnen dat dit niet binnen het GROW-pakket valt? (Als dat zo is, zou ik het wel raar vinden, aangezien hier niks over staat bij de keuzes tussen de pakketten...)

Groetjes,

Neeltje

Reputatie 7
Badge +16

Hi Neeltje,

In het Grow pakket is het inderdaad niet mogelijk om de voorraad per variant. Je kunt alleen de hoofdvoorraad instellen. 

Reputatie 7
Badge +8

Dat zou inderdaad wel bij de verschillen tussen de pakketten moeten staan. Is een belangrijk verschil.

Reageer