Beantwoord

verzekerd bedrag myparcel te laag

• 8 February 2023
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Student
  • 19 reacties

Het verzekerd bedrag van myparcel is sinds dit jaar gelimiteerd tot maximaal 500 euro. In dat geval zou ik de pakketten onderverzekerd moeten opsturen. Zouden de verzekeringsopties tot 1000 en 1500 euro kunnen worden toegevoegd?

icon

Beste antwoord door Ebbe 9 February 2023, 11:20

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik denk dat je voor MyParcel zaken MyParcel moet contacten, en voor MijnWebwinkel zaken MijnWebwinkel ;)

Kevin

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat je voor MyParcel zaken MyParcel moet contacten, en voor MijnWebwinkel zaken MijnWebwinkel ;)

Kevin

Myparcel is volgend niet het probleem. Die bieden die optie gewoon aan en ik heb alles handmatig overgetypt naar myparcel met de juiste verzekering. 

Het probleem is dat op mijnwebwinkel een uitgeklede template staat en de grotere verzekeringen er uit zijn gehaald. 

Overtypen is juist wat ik niet wil, maakt kans op fouten. 

Reputatie 7
Badge +16

Dit moet inderdaad in de integratie aangepast worden. Hier zijn we mee bezig en alles wordt gelijk getrokken. Een exacte releasedatum is nu helaas nog niet bekend. Zodra deze er is, deel ik die met jullie. 

Als het goed is, kun je in de beheeromgeving van MyParcel wel de juiste labels genereren. Dit is verre van een ideale situatie, maar voor nu denk ik de meest ideale. 

Ik houd jullie op de hoogte.

Reputatie 4
Badge +4

Je kan altijd in mww het label aanmaken (en niet printen) waarna hij Myparcel als concept staat en hierin aan te passen is. Scheelt het tikwerk en kans op fouten…..