Vraag

Verwachte levertijd aanpassen.

• 29 January 2022
  • 8 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Ik wil graag de tekst ‘verwachte levertijd:’ in de winkelwagen aanpassen naar ‘verwachte verzending na:’

Ik kan het alleen nergens terugvinden bij de standaardteksten.

8 reacties

Badge

Ik lees even mee, want ben hier ook erg benieuwd naar! Eerder naar gezocht, maar inderdaad niet gevonden. Ik druk graag alleen alles uit in verzendtijd en niet in levertijd ;)

Reputatie 6
Badge +7

Ja dat is inderdaad waarom ik verzending wil hebben. Ik heb geen invloed op de levering, wel op wanneer ik het verzend.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Het is niet mogelijk om de tekst ‘Verwachte levertijd’ aan te passen in de winkelwagen. Je kan wel onder Bestelproces: winkelwagen de volgende tekst aanpassen: ‘Niet alle artikelen zijn op voorraad, voor een aantal artikelen is er %levertijd% dag(en) levertijd’ .
In het onderdeel ‘Artikelen’ kan je de volgende tekst aanpassen: ‘De levertijd bedraagt’. Op deze manier heb je toch iets minder vaak levertijd in je webshop staan.

Je zou over de andere plekken waar ‘levertijd’  staat vermeld eventueel een feedbackitem kunnen starten op feedback.mijnwebwinkel.nl, zodat andere winkelier ook hun stem hier op uit kunnen brengen.

Reputatie 6
Badge +7

Goedemiddag,

Het is niet mogelijk om de tekst ‘Verwachte levertijd’ aan te passen in de winkelwagen. Je kan wel onder Bestelproces: winkelwagen de volgende tekst aanpassen: ‘Niet alle artikelen zijn op voorraad, voor een aantal artikelen is er %levertijd% dag(en) levertijd’ .
In het onderdeel ‘Artikelen’ kan je de volgende tekst aanpassen: ‘De levertijd bedraagt’. Op deze manier heb je toch iets minder vaak levertijd in je webshop staan.

Je zou over de andere plekken waar ‘levertijd’  staat vermeld eventueel een feedbackitem kunnen starten op feedback.mijnwebwinkel.nl, zodat andere winkelier ook hun stem hier op uit kunnen brengen.

Dat heb ik al gedaan maar ik wil het juist graag op die plaats omdat dat het laatste is wat de mensen lezen. Waarom kunnen we dat niet gewoon aanpassen net zoals de rest van de teksten?

Reputatie 7
Badge +9

@Jacqueline ik zie dat in mijn winkelwagen nergens staan, heb je dat bij je producten apart ingegeven?

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @Nanaas, Het gaat om artikelen die ik niet meer op voorraad heb en die ik zelf maak. Als de klant dat bestelt krijgen ze een melding dat de verwachte levertijd over .. werkdagen is in de winkelwagen. Maar bij het artikel zelf staat dan dat de verzending over .. dagen is. Dit wil ik gelijk hebben. Sowieso ook omdat ik het over werkdagen heb ipv dagen. Daar kan bij een omslagdoek bijvoorbeeld die ik nog moet haken wel een groot verschil in zitten of het met of zonder weekenden is.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Nanaas, Het gaat om artikelen die ik niet meer op voorraad heb en die ik zelf maak. Als de klant dat bestelt krijgen ze een melding dat de verwachte levertijd over .. werkdagen is in de winkelwagen. Maar bij het artikel zelf staat dan dat de verzending over .. dagen is. Dit wil ik gelijk hebben. Sowieso ook omdat ik het over werkdagen heb ipv dagen. Daar kan bij een omslagdoek bijvoorbeeld die ik nog moet haken wel een groot verschil in zitten of het met of zonder weekenden is.

Aha, dat is dan inderdaad het verschil! Wel bijzonder inderdaad dat dat binnen het systeem ‘Verzending’ wordt genoemd, terwijl je inderdaad geen garanties heb hoelang het bij de verzender duurt om bij de klant te leveren. 

Reputatie 6
Badge +7

Verzending kon ik bij de standaardteksten van het artikel wel aanpassen. Alleen in de winkelwagen lukt het niet om levering naar verzending te krijgen.

Reageer