Verplicht veld bij bestelling

• 18 November 2022
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Beste,

Is het mogelijk om in het bestelformulier een verplicht veld aan te maken voor het vermelden van je kaartnummer, opdat er zonder kaartnummer niet kan besteld worden?

Ik heb een webwinkel met gratis sportkleding en sportschoenen voor maatschappelijk kwestbare jongeren. De jongeren moeten eerst bij het OCMW (bijstand) geregistreerd zijn voordat ze een bestelling kunnen doen. Derhalve zou ik een verplicht veld willen aanmaken waarin het kaartnummer moet ingevuld worden.

Is dit mogelijk?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7

Nee dit is niet mogelijk, je kunt wel een work around methode instellen.

Ga naar instellingen - juridisch - leeftijdcheck , zet hier de leeftijdcheck pop - up op aan

Ga naar instellingen - tekst en taal - standaard teksten - kies onderdeel leeftijdscheck. Hier kun je de tekst aanpassen naar een passende tekst voor jou.

Voorbeeld: indien je in aanmerking wilt komen voor onze regeling voor gratis sportschoenen en kleding dien je geregistreerd te zijn bij het OCMW (bijstand) en je inschrijfnummer in de tekst van de order te vermelden.

Je kunt dan ook nog een extra tekst die te zien is in de toelichtingen tijdens het orderproces.

Ga naar instellingen - checkout - bestelproces - kies hier bv voor de optie wijzig toelichting winkelwagen.

Je zou hier nogmaals de bovenstaande tekst kunnen herhalen, en daarnaast een extra tekst kunnen toevoegen.

ORDERS VOOR GRATIS SCHOENEN EN SPORTKLEDING WAARBIJ ER GEEN OCMW REGISTRATIENUMMER (BIJSTANDSNUMMER) IN DE TEKST VAN DE ORDER IS VERMELD, ZULLEN NIET IN BEHANDELING WORDEN GENOMEN).

Zoals je ziet zijn er ook nog wijzigingen in te vullen bij de toelichting voor checkout en zelfs bij de orderbevestiging. Kijk even wat voor jou het beste zal werken.

Ik hoop dat je hiermee vooruit kunt!

Groetjes Emerentia - Pottery Forms Europe.