Zijn er meer winkels met inlog-problemen?

Ik heb er ook last van! Heb geprobeerd mijn cookies te verwijderen en mijn wachtwoord te resetten, maar krijg weer de error… schrok even, dacht dat het aan mij lag.
Hier ook..was net nieuwe producten aan het toevoegen..
Hier ook..was net nieuwe producten aan het toevoegen..
Ja hier ook, morgen wordt er om 09.00 een nieuwe collectie geïntroduceerd!
Hier ook, echt helemaal ***!
Hier ook..was net nieuwe producten aan het toevoegen..
Ja hier ook, morgen wordt er om 09.00 een nieuwe collectie geïntroduceerd!
Super vervelend!
Hopelijk is het snel verholpen.
Volgens de status pagina is er geen storing..
En nu zou er dus een noodnummer moeten zijn om het te melden!
Want dit is zoiets dat mogelijk niet opvalt maar moet je kijken hoeveel mensen er gewoon aan het werk zijn
Ja hier ook! Heel irritant!
Ja, idioot dat we nu dus moeten wachten tot morgenochtend, dit kan echt niet.
ik ook…. en op de statuspagina staat dat alles werkt zoals het hoort…
ben “blij” dat er meer last van hebben, dan is de kans op specifiek mijn webshop gehackt is, toch iets kleiner,hahahaha.
Zo is het
Hier ook..was net nieuwe producten aan het toevoegen..
hier idem, was er even uitgeweest om te eten, kom weer terug, wil verder invoeren, klabam, toegang geweigerd, hoezo geweigerd, ik was nog bezig….
Hij lijkt het (alweer) te doen ;-)
ahhhhh, jippieeeee, hopelijk de rest van de avond weer lekker door kunnen werken :D
Jaaa hier werkt het weer, gelukkig!
Fijne avond verder en werkse..
Dank! Jij/jullie ook!
Pfff, fijn dat we er weer in kunnen. Ik schrok er behoorlijk van…
Er was gisterenavond botverkeer die voor problemen heeft gezorgd. De bereikbaarheid van winkels (zowel beheeromgeving als webshop zelf) wordt altijd 24/7 gemonitord. Een team staat altijd 24/7 paraat om dit soort issues te verhelpen.
‘ ook dat het op https://status.myonlinestore.com/ stond en het was heel snel verholpen dus top wat mij betreft.
En ook je berichtje om nog even te melden wat het was, is prettig.
Het is fijn om in praktijk te zien dat er gemonitord wordt. Ik denk dat het bij mij (en misschien de rest ook) het gevoel is dat we jullie niet fysiek kunnen bereiken. Maar ook dat snap ik wel. Want wat heb je er aan als 100 man je gaat bellen om 10 uur in de avond terwijl je gewoon het probleem wil oplossen….
De beste manier is denk ik om gewoon zo snel als het kan iets op status.myonlinestore.com te zetten zodat wij zien dat jullie het weten. Want dat is meestal (voor mij in ieder geval) al genoeg.
‘Just my two cents’
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.