Vraag

Tarieven

• 22 December 2022
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hallo,

Ik lees mensen klagen over een prijsverhoging in combinatie met de storing van afgelopen dag. Echter heb ik nergens iets gezien over een prijsverhoging. Heb ik een nieuwsbrief gemist?

Kevin

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik neem aan dat dat over de prijsverhoging ging van afgelopen jaar. 

Reputatie 4
Badge +6

Aah oke. Dan mag er nu niet meer over geklaagd worden denk ik. Bedankt! 😅

Reputatie 1
Badge

Ik ging op 2j tijd van €24 nr €30 en nu vanaf 1/1/23 naar €34. Dat is maar even een verhoging van 40%. En nee dat is nog niet mega duur, maar hoe hoger de prijzen, hoe meer issues en hoe meer storingen en hoe meer problemen. Dus ik vind wel dat daar

iets over gezegd mag worden. Eerst zorgen dat je service erop verbeterd en dan pas verhogen lijkt me meer dan redelijk.

Reputatie 1
Badge +1

Mijn mobiel abbo is al jaren hetzelfde, voor nieuwe klanten geld wel een nieuw tarief, hetzelfde voor de sportschool, daar betaal ik 17,95 ( ben al 7 jaar lid ) nieuwe klanten betalen 29,95 voor hetzelfde.

Daarmee houd je oude klanten tevreden, ga je nog steeds mee naar de inflatie, en je hebt tenslotte al een behoorlijke tijd verdiend aan je trouwe klanten..

Daarnaast kosten de drama's zoals gister behoorlijk wat geld, in mijn geval een winst van 750 euro, een compensatie in mijnwebwinkel kosten helpt daar niet tegen, maar de verhoging lijkt me dan ook niet reëel.

Vorige jaar veranderde google ook al iets, en daar moest mijnwebwinkel ook op inspringen rond deze tijd, dit jaar hetzelfde met analitics 4 denk ik dat het is. maar ik lees er nog niets over.. beetje houtje touwtje..

Reputatie 4
Badge +6

Bedankt Stay Cute! Die zocht ik. 

Reputatie 7
Badge +10

Dit zijn de Lightspeed prijzen. Dus ja zeg het maar, je hebt er veel meer maar ik was na het lezen van alle berichten over de prijsverhogingen.

Hierbij ook nog even Shopify

Reageer