Succesvol verkopen via marketplaces

• 4 mei 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 1685 reacties

In het blog van EffectConnect kun je lezen dat verkopen via marketplaces een hot topic is. In 2020 steeg de verkopen via marketplaces met 81%. Je kunt dus wel stellen dat je producten verkopen via marketplaces een interessant extra verkoopkanaal is. In het blog worden er drie tips gegeven over hoe jij jouw productaanbod het beste kunt tonen. 

In dit topic ga ik de mogelijkheden op een rijtje zetten. Met welke marketplaces kun je nou eigenlijk een koppeling maken? Dat ga ik je vertellen. Op het einde heb ik een poll toegevoegd waarin je kunt aangeven met welke marketplaces jij al een koppeling hebt gemaakt. Uiteraard is er de mogelijkheid om vragen te stellen over dit onderwerp. Dat kan in een reactie hieronder. Maar eerst de mogelijkheden op een rijtje:point_down:

Soorten marketplaces

Een kopeling met een marketplace wordt gerealiseerd door EffectConnect, Channable, E-ss. Zij kunnen ervoor zorgen dat jouw producten netjes worden weergegeven in één van onderstaande marketplaces.

Poll :point_down:

Van welke marketplace maak jij gebruik?

2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi Ebbe, komt er uiteindelijk ook nog een koppeling voor Etsy? 

Reputatie 7
Badge +16

Goede vraag. Ik heb de koppelpartijen gecheckt (EffectConnect, Channable, Combidesk en E-ss). Ik zie Etsy niet in hun aanbod staan. Wellicht dat je een van die partijen eens kunt benaderen? Wij zullen het niet zo snel aanbieden. Het maken van dergelijke feeds is niet onze expertise 

Reageer